Gå til innhold

så koselig...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært å sett på vår lille spire på ultralyd i dag. Målinger viste at jeg var 11+0 i dag, akkurat som mine egne beregninger. H*n var 4,4 cm (crp?), hjertet banket raskt og alt så fint ut. Kjempemoro:-) Det er så fasinerende og utrolig at fosteret er så godt utviklet så tidlig.......Og at den lever og beveger seg der inne uten ar jeg merker noe........:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig å ha sett at alt er bra!!! Jeg starter selv på 12.uken i morgen og skal ha ul på onsdag..gruegleder meg! Er to her da! Så du at det var en gutt eller kaller du den bare for han?

 

Har hørt man kan se forskjell på kjønnene så tidlig ved å se på blæra og urinveiene!

Skrevet

Hei,nei vi så ikke hva slags kjønn det var. Jeg skrev h*n, slik at bokstaven i midten både kan stå for både u og n:-)

 

Du bør glede deg ja, det er så utrolig moro og koselig å se. Masse lykke til-alt er helt sikkert bra med den lille:-)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...