Smiiil :o) Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Frokosten har gått ned. ) Idag ble det et knekkebrød, en gorv liten brødskive og agurk. Har smør på knekkebrød jeg da. Blir nok ikke å greie å kutte ut det. ) Middagstips noen? Ellers så tror jeg jeg skal prøve å jobbe litt med studier idag. DET kan bli en utfordring. For jeg pleier alltid spise noe når jeg leser. Ha en finfin dag!
frk Nilsen Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Frokosten er glidd ned her og, som vanlig 3 ryvita med magert pålegg, vann og kaffe. Når det gjelder middagstips så tror jeg jeg skal lage greske kjøttboller med linsesalat, tomater og tzatziki :-) Sunt og godt! Jeg skal hovedsaklig drive å rydd og vaske rommet til pode, fikk lagt ferdig gulvet der i går kveld. Etter det er rent og pent skal jeg innrede det. Må vel komme oss på en aldri så liten trilletur i løpet av dagen også. Var det i dag det var veiedag? *skrekk&gru*
Strawberrywine Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 jeg har også fått i meg frokost. 2 knekkebrød en med magert kylling pålegg og en med mager kyllingost. et stort glass vann og en yoghurt.. blir ikke så mye trening i dag.. men skal på med litt høy musikk og rydde og pakke. skal på en liten ferie
melkekua™ Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg gleda meg sånn til frokost, men her har omgangssyken tatt bolig i kroppen (((((( Synes så synd på meg selv! Lover å komme sterkere tilbake!
Strawberrywine Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 god bedring håper du får en grei dag trossalt
frk Nilsen Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Resten av måltider i dag: Lunsj: Fedon müsli og lett-yogurt Mellom1: Nutrilett bar Mellom2: Frukt og te Middag: Greske kjøttboller med linser, tzatziki og gresk salat Kveld: Se om jeg gidder noe annet enn frukt.... Kanskje Ryvita el yogurt Ikke noe trim i dag, men ryddet ut alt ræl som mannen har brukt til oppussing av barnerom, vasket barnerom, ryddet inn alle møbler, skiftet på senga til pode. + diverse husmorsyssler.... Ikke glem amming og grøtspising i mellom slagene.... Nå skal jeg kose meg med frukt og te :-)
Smiiil :o) Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2008 Dyktig du har vært da frk Nilsen. Jeg har malt litt idag da. Har et helt hus som må males. Sukk...
frk Nilsen Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Ikke glem at maling er bra trening Annettemor :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå