~~DoraDora~~ Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Hei Ja jeg storkoste meg. Alltid like koselig med venninnekvelder. De satt ganske lenge selv om de skulle opp tidlig i dag, og det er jo et godt tegn Kun jeg som hadde fri i dag...
NoDoubt Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Ja, det er et kjempe bra tegn:-) Godt dere koste dere:-)
blond Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Fikk du påvirket noen til å bli aktive på Barnetmitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå