Gjest Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Vær så snill og hjelp meg her,dette haster og er viktig. Fikk ikke OS i juli pga att jeg glemte å søke på nytt da sønnen min fylte 3 år,hjelp... Jeg mottar full OS og er avhengig av den... Men skal søke nå,og xen min skal ha 50 % omsorg. Er d slik att jeg mottar OS om vi heller velger 60/40??? Veldig redd for å skrive 60/40 og att jeg da ikke har krav på OS:( Sååå kjipt å ikke få OS i juli,muligens august,for jeg har jo ikke annen inntekt...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Du får ikke OS utvidet på det grunnlaget at du ikke har anne n inntekt. Da må du gå på sosialkontoret å søke om støtte.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Hmmm,hva mente du nå? Jeg har krav på videre OS,det har NAV fortalt,men når barnet fyller 3 år må man søke på nytt og dokumentere att man er i minst 50% aktivitet. Dette har jeg jo gjort nå,men var altså usikker på hvor stor omsorgsdel jeg måtte ha for å få OS.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 om du ikke finner noe på nav.no ville jeg ringt anonymt og spurt. tror det er 60/40, men kjipt om det ikke stemmer så sitter du der uten penger.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Det er nettopp d,veldig trist om det ikke skulle stemme... Får ringe NAV kanskje;) "Hei,det er Kari Nordmann som ringer...." Hehe...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Hvis nav har sagt at du har krav på dette, da er det greit. Da bør du velge 60/40. Tar dere 50/50 så har du ikke krav på noe. Fra første anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå