Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg please? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill og hjelp meg her,dette haster og er viktig.

 

Fikk ikke OS i juli pga att jeg glemte å søke på nytt da sønnen min fylte 3 år,hjelp... Jeg mottar full OS og er avhengig av den...:(

 

Men skal søke nå,og xen min skal ha 50 % omsorg. Er d slik att jeg mottar OS om vi heller velger 60/40???

 

Veldig redd for å skrive 60/40 og att jeg da ikke har krav på OS:(

 

Sååå kjipt å ikke få OS i juli,muligens august,for jeg har jo ikke annen inntekt...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke OS utvidet på det grunnlaget at du ikke har anne n inntekt.

Da må du gå på sosialkontoret å søke om støtte.

 

 

Skrevet

Hmmm,hva mente du nå?

 

Jeg har krav på videre OS,det har NAV fortalt,men når barnet fyller 3 år må man søke på nytt og dokumentere att man er i minst 50% aktivitet. Dette har jeg jo gjort nå,men var altså usikker på hvor stor omsorgsdel jeg måtte ha for å få OS.

 

Skrevet

om du ikke finner noe på nav.no ville jeg ringt anonymt og spurt.

 

tror det er 60/40, men kjipt om det ikke stemmer så sitter du der uten penger.

Skrevet

Det er nettopp d,veldig trist om det ikke skulle stemme...

 

Får ringe NAV kanskje;)

 

"Hei,det er Kari Nordmann som ringer...."

 

Hehe...

Skrevet

Hvis nav har sagt at du har krav på dette, da er det greit.

Da bør du velge 60/40.

Tar dere 50/50 så har du ikke krav på noe.

 

Fra første anonym.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...