Gå til innhold

Jeg er så glad for at jeg er SINGEL!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser alle disse innleggene her om samboer som ikke kom hjem i natt, mann som gjorde elskerinnen gravid eller ja samme det.. Tenker jeg bare " Åhh , gud så deilig det er å være singel akkurat nå".. Hadde ikke taklet alle disse problemene, er ung og fri, og skal leve livet mitt jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg leser alle de innleggene du refererer til så blir jeg glad for at jeg har en mann jeg stoler hundre prosent på og som jeg kan snakke om alt med. Men ville heller vært singen ja, enn å være i mange av forholdene som andre her er.

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg IKKE ER SINGEL!

Er så glad jeg har en til og dele sorger og gleder meg. Er så gald at barna mine har begge foreldrene rundt seg...

Ting kan gå opp og ned i ett forhold, men det er da bare sunt...

Nei, takk for at jeg IKKE ER SINGEL!!!!

Jeg ELSKER min samboer og mine barn høyere enn noe annet...

Skrevet

signerer anonym 9:29

Skrevet

Er du glad for at dine barn ikke har foreldre som bor sammen?

Skrevet

JA det er jeg, for barnefaren er ikke noe bra far i det hele tatt, verken bra mann eller far. Ikke alle som er like heldige som har en bra far til barnet.

Skrevet

JENTER!!!

Nå må dere lese innlegget ordentlig og ikke ta dere nær av dette. Det er jo ikke kritikk av alle som er sammen med noen. Hun sier jo bare hun er glad hun er singel. Kanskje har hun tidligere vært i et slikt forhold, og dermed setter pris på den nåværende tilværelsen!

Er sikker på at det ikke mentes som en fornærmelse av de av oss som har samboer/mann med de bekymringer som medfølger.

Skrevet

Man velger jo hvem som er far til sine barn!

Skrevet

ja det var det som var formeningen med innlegget.. Mener jo ikke at andre burde ikke være glad for at de har type, osv.. men jeg har hatt et jævlig forhold med barnefaren og kjenner meg igjen i fleste innlegg, hvor menn har vært utro osv. Det gjorde så vondt, og det gjør meg vondt å lese at andre opplever det også.. Så derfor er jeg glad for at jeg er singel, og kan bruke all tid på å føle meg klar og trygg på en mann igjen..

Skrevet

"man velger hvem som er far til barnet" , det var spydig sagt! Tror dere ikke en person kan forandre seg etter man får barn ? neida, men dette er jo bare typisk, virker som folk har noe imot selvstendige kvinner som er glad for at de er single og ikke har så stort for å finne den rette fort nok.

Skrevet

Til HI.

Nyt livet til det fulle og plei deg selv :-) Ikke så ille at det i tillegg er i sommer..

Selv at jeg i forhold og VELDIG lykkelig :-)

Skrevet

(Trykkleif gitt..)

Selv er jeg i forhold og VELDIG lykkelig :-)

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, jeg ville også foretrukket å ha det bra alene, fremfor å ha det vondt i et forhold.

For øyeblikket priser jeg meg lykkelig for at jeg er lykkelig i mitt forhold, og for at jeg har lært hvordan jeg skal ta vare på meg selv.

Lev livet ditt, du! Kos deg og ta vare på deg selv! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...