Gå til innhold

Bruker barna deres smokk eller tommelen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 4 mnd som sutter på tommelen :) Brukte litt smokk de første 2 mnd, men nå er det bare tommeltotten :)

Hva bruker deres skjønne små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lillemann på 1 år sutter på tommelen, men faktisk bare når jeg legger ham i senga. Såååå søøøøt..... :))

Han har alltid nektet å ta smokk.

Det er vel lettere å avvenne de små med smokk enn de som sutter på tommelen, men det får bare være...en stund til uansett.

Ingen av de andre har suttet på tommelen, men de har heller ikke brukt smokk lenge.

:))

Skrevet

snuppa mi brukte smokk til hu var ca 6 mnd. etter det ville hu ikke ha den mere. ville gjerne ta tommeln når hu var lita også da, men da trompa jeg på med smokk så hu ikke skulle bli vant til det. liker ikke tommeln jeg. er liksom ikke bare å klippe den av når du vil de skal slutte. =)

Skrevet

Alle våre har brukt smokk fra dag en, og håper nr.4 vil ta smokken også :-)

Veldig lett å slutte med smokk, men ikke så veldig lett å slutte å suge på tommeltotten ;-)

Skrevet

Gutten min bruker smokk.

Tommelen ble hentet ut av munnen ved ethvert forsøk på sutting da han var liten, så det slapp vi heldigvis unna.

Skrevet

Snuppa har ikke brukt noe, ikke smukk, ikke tommel, og ville heller ikke ta flaske.

deilig å slippe den avvendingen.

Skrevet

Lillegullet mitt på 2 mnd nekter å ta smokk! han blir faktisk sint når vi prøver å gi han den!

Men han elsker tommelen, og sutter nesten hele tiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...