NoDoubt Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 til Terje og Anitas familie og venner i dag. 2 unge mennesker som så tragisk mistet livet på rockefestival i Kvinesdal på lørdag. I dag skal alle deres kjente og kjære følge dem til graven. Sender ekstra mye tanker til Mads, Preben og Tobias som mistet sine foreldre.
ungdomsmor Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 uff ja så trist....føler med venner og familie og ikke minst di tre guttene....rip terje og anita
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Ja uff får helt vondt inni meg av å tenke på de stakkars barna og resten av familien. Tragisk at slikt skjer:-( Mange varme tanker fra meg.
blond Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg kjenner at jeg ikke klarer å lese om det eller ta det innover meg. Beskytter meg selv.
Joikaboll@ Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Tragisk når slikt skjer, har tenkt mye på de stakkars barna. Sender mine tanker til de etterlatte,
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 ja, tankene er der, men greier heller ikke å lese om det, før tårene begynner å renne, veldig tragisk, og stakkars barn:)
~~DoraDora~~ Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Får klump i halsen når jeg tenker på den tragedien ;-((((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå