lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Hva er det? Skal begynne på en fruktjuice fastekur/rensekur nå, og det står jeg skal spise en lett frokost i dag. Vil jo tro egg og bacon ikke er en lett frokost, men bare egg evt med brødskive er det det? Noen som har prøvd Biotta wellness weekend ?
NoDoubt Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Vet ikke hva som regnes for lett nok frokst. Men et par rug knekkebrød med magert pålegg på er nok bra. Har ikke prøvd Biotta nei...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Spiste en yoghurt og litt frukt til frokost, har jo ikke forberedt meg, så vi hadde hverken knekkebrød, frokostblanding, musli eller andre ting som nok kan kalles en lett frokost. Fikk råd om yoghurt m musli eller frokostblanding med frukt på dib. Tro hva som kan kalles en lett middag uten kjøtt? vi grillet, så jeg grillet da kylling og wok grønnsaker i sølvpapir. Var kjempegodt, tro om det var en lett nok middag? I morgen skal jeg visst ikke spise noe, bare drikk disse fruktjuicene som er i pakken, Skal vel ikke klage, men må indrømme at jeg kommer ikke til å ta denne faste/rense kuren flere ganger, de smaker ikke noe godt!! Mulig jeg skal spise middag i morgen, men det står ikke noe om hva jeg kan spise.... hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå