Gå til innhold

Kan noen please anbefale meg en god foundation?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik det ser at jeg ikke har en prikk i fjeset? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva prisgruppe tenkte du på da ? Jeg bruker face stockholm sin, som er en foundation krem på en måte. Utrolig bra og dekker det meste. Jeg mener det er bedre å investere i en dyrere foundation enn billig, for de billige ble jeg fortalt skifter farge utover dagen,. Men hvis det er kvise du skal skjule, så anbefaler jeg en concealer. Body shop sine er bra.

Skrevet

liker ikke sånn krem foundation :) har ingen kviser nei..

Skrevet

Den er ikke helt krem, men ja litt vanskelig å forklare.. Men du får nok gå og prøve ut noen på parfymeri eller noe, de er ofte flinke til å finne den rette for deg, det kommer jo helt an på hva hudtype du har osv..

Skrevet

har god erfaring med max faktor sine.... grei pris, drøye, og så blir det ikke en maske på huden, føles bare naturlig på.

Skrevet

Max factor colour adapt og eller Loreal true match dekker bra og ser ikke unaturlig ut, koster 120-160 kr.

Skrevet

jeg har brukt en knallgod en fra Matis. Den kjøpes i ekelte hudpleiesalonger. Koster 295 kr. Er drøy i bruk. Nå for tiden bruker jeg i.d. pudder og er veeeeldig fornøyd med det også :))

Skrevet

Jeg kjøpte meg Dior forever. Den kostet nesten 400 så ganske dyr.

Men den er veldig god!!

Den har blit testen i både ekstrem kulde og ekstrem varme.

Skrevet

Jeg er vedig fornøyd med Kanebo sine og i.d sine. De er nokså dyre da, men drøye i bruk.

Skrevet

I.d er den absolutt beste jeg har prøvd!

Det er en pudderfoundation som dekker alt og man ser ut som man er retusjert, hehe

Skrevet

HVOR FINNER JEG DETTE id DA? HAR DE DET PÅ hM F.EKS?

Skrevet

Helena Rubenstein, kjempe fine farger, og dekker alt! Jeg er kjempe fornøyd!

Skrevet

Hudpleiere selger det. Ellers kan du kjøpe det på nett. blivakker.no foreksempel, eller ebay.

Skrevet

Vichy sin, selger dem på apotek :)

Skrevet

Jeg syens Mary Kay sin er veldig god =) Den kan du kjøpe på www.touchofpinkcosmetics.com =) Veldig billig og veldig god!!!

Skrevet

Jeg liker veldig godt Clinique.

Har sensibel hud, så kan ikke ha noe parfymert.

Skrevet

den mousseen de har på h&m er kjempegod. lett og smøre jevnt ut,dekker utrolig bra og er matt :) og ikke dyr

Skrevet

Da har du fått veldig mange anbefalinger. Kan komme med min også da: glominerals flytende foundation. Beste jeg noen gang har prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...