pyret&jeg+spire Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Kjæresten min gjør om nesten alle ord han sier til sønnen vår... f eks skokkelokken=sko. Jeg syns det kan være koselig med enkelte ord, men ikke alle og alt mulig! Han mener at det er greit siden han bare er et år og at skal være med å bestemme... (litt av en kampsak... heh)! Så, hva syns dere?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Åh, sånn "babysnakk" får jeg fnatt av uansett alder på ungene... Her har jeg korrigert på både svigermor og ei venninne som begge har hatt for vane å lage barneord av skikkelige ord, og jeg syns det er så unødvendig. Hvorfor ikke bare lære å snakke skikkelig med en gang? ...så jeg er vel enig med deg og litt til )
petite fleur Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Jeg ville heller ikke likt det....det er jo nå han skal begynne å lære å snakke,og da synes jeg det blir litt vranglære.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg synes ikke det er greit når barnet er blitt over ett år. Barnet skal jo lære seg å snakke, og det blir veldig forvirrende for ham hvis alle ting har to navn. Sko - Skokkelokk Tå - Tottelott osv Det er utrolig hvor mye de små får med seg
pyret&jeg+spire Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 Godt å se det er flere som er enig, skal jammen vise han dette Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå