storebror og junibaby=) Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 jeg har vært nummen i stortåa noen dager nå,akkurat som om den skal sovne. i dag har jeg vondt bak leggen når jeg går(ikke hele tida) BLIR REDD JEG....
velger nick en annen dag Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Synes du skal ringe legen din, istedefor å vente på svar her jeg. Her vil du kun få synsing og det vil ikke hjelpe deg i det hele tatt... Lykke til.
storebror og junibaby=) Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 har bestilt legetime ja,skal dit kl 1300
storebror og junibaby=) Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 noen som vil trøste meg med at det ikke trenger være propp da?? reiser på ferie i morgen. det er ikke rødt.Ikke hovent heller(da er det ikke mye ihvertfall)men er sånn doven følelse når jeg sitter,og føles "stølt"og stivt når jeg går.
ApriIbaby Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Det behøver ikke (og er neppe) blodpropp. Ved blodpropp får man sterke smerter, bene blir hovent til skinnenede hus og det blir varmt og mørkt. Man får også ofte feber. Det kan være en muskel eller sene-problem. En strekk el.. eller at du er så anspent at en nerve kan klemmes litt. det kan også komme av at denne nerven ligger litt i klem et annet sted. Lykke til!
viktorogmilla Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 *Trøste, trøste* Jeg tror ikke det er blodpropp, tipper det er en liten isjas-klem eller noe. Lykke til hos legen, god bedring og god ferie:)
storebror og junibaby=) Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2008 *puhhh* hehe tror jo ikke det er det selv heller,men blir jo redd da.Hadde det ikke vært for at stortåa hadde vært "doven"lenge på forhånd hadde jeg nok bare tenkt en strekk eller noe.Men når den har vært slik tenker jeg jo dårlig blodsirkulasjon osv.
ApriIbaby Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 høres ut som svake isjasplager der en nerve ligger bittelitt i klem. Går som regel over av seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå