Eso Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 ...Og jeg er kjempekvalm!!! Er skikkelig spent og nervøs!! Har ikke vært kvalm en dag i svangerskapet, men i dag går ingenting ned gitt! Blæh! Jeg HATER å være kvalm!! Men jeg gleder meg så!! Våkna kl 02 i natt og lurte på om ikke jeg kunne stå opp snart.. Sova igjen og klarte å sove helt til 5. Men da var det stopp. Så nå sitter jeg her å irriterer meg over klokka som ikke går fort nok.. Ha en strålende dag, mine damer! (Sorry for kjedelig innlegg, måtte bare få det ut..) :-D
:*lillefru*:har født*: Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Håper du får en fin dag på ul ) Skjønner godt hvordan du har det!!
stinky-monkey Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Lykke til på ultralyd :-) Håper de finner en helt frisk baby inni magen din :-) Gi oss en lyd når du kommer hjem, da, om hvordan det gikk :-)
Eso Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 Da har vi vært på UL, og resultatet er at det bor en liten frisk perfekt bebis i magen min! Jeg blei satt tilbake 3 dager, og det stemmer med unnfangelses termin, så ny termin er 22 desember! Vi fikk også vite kjønn, og det er 90% sikkert at det er ei lita jente! :-) :-D "Alle" andre har sagt at det er gutt, men jeg har visst hele tida at det er ei lita jente! :-)
stinky-monkey Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Så bra at alt stod bra til med den lille :-) Lykke til videre i sv.skapet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå