På vei igjen? Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har i lang tid hatt veldig vondt i symfysen/skambeinet. I tillegg har jeg i lang tid før svangerskapet vært plaget med fotvorter, nå når jeg har blitt så tung som jeg har blitt så er det kjempe vondt å gå på de, og lurer på om dette kan være grunn for å få igjennom en igangsetting. Skal til jordmor i dag klokken 1000 og tenkte å ta dette opp med henne. Jeg har ikke klaget et sekund før, men nå er jeg 38+0 og dette merkes av de grunner, og ikke noe annet.
It's all about me Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Det er laaaaaangt ifra gunn nok til å bli satt igang.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Hei du... Jeg og er veldig utålmodig.. og jeg kan forstå at du ønsker å føde... Men for meg kan det se ut som du nesten stresser litt vel mye med d... (tenker på alle innlegg ang tegn..og igangsetting nå)... Ikke noe vondt ment..dette er kun ment som ett godt innlegg til deg.. Stress ned..og la baby komme når den skal... Jeg har så mye vann iføttene..og så mye smerter i forbindelse med strekk og bekkenløsning at jeg ikke klarer annet enn å ligge i sengen store deler av dagen.. Det er alikevel ikke noe grunn til at jeg en gang hadde turt å spurt jordmor om å bli igangsatt... Det kan også være grunnen til at folk ikke vil svare deg så mye på trådene dine.. det blir litt mye... Håper for din del at du klarer å slappe av og kose deg den siste tiden av svangerskapet.... Samle krefter..istedefor å fokusere på at det må skje snart... Og som sagt.. dette var ikke ment som noe kvast eller slemt innlegg.. Bare en liten oppfordring slik at du eventuelt kan få det bedre.. baby har det jo bedre med en mamma som er rolig... klem og lykke til...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Dytter så du ser svaret mitt..som fortsatt var godt ment...
moni-65-mamma til 6:-) Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Tror nok ikke dette er grunn god nok til å bli satt igang. Husk at babyen din har det best i din mage de to ukene du har igjen til termin, snart er dette svangerskapet over uansett. Vi må nok bare prøve å innstille oss på at vi går til termin, noen av oss går lenger.....jeg har gått over tiden med alle mine 5 og gjør sikkert det med nr 6 også. Lykke til hos jordmor uansett!!!
På vei igjen? Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2008 Hei du Jeg tar meg ikke nær av innlegget ditt, er helt enig med deg at jeg stresser litt, men så har jeg også vært litt av den utolmodige typen..hehe Men vet at babyen kommer når den er klar for det. Jeg sover så mye jeg kan fordi jeg er hjemmeværende, og koser meg så mye nå som jeg er aleine med min datter frem til den nye babyen kommer. Vet det blir nok å gjøre da, men gleder meg sånn til å få ha datteren min skikkelig på fanget og at hun ikke alltid må komme opp til meg for diverse ting, hjelpe meg og slikt innimellom fordi magen er så stor. Er mest av den grunn jeg vil bli ferdig med svangerskapet, men som sagt det heter jo kjerringråd, så ikke noe som helst virkning sikkert..jeg gidder ikke prøve noe mer kanel opplegg og sånt, jeg kommer til å leve et normalt liv og håper at fødselen starter av seg selv snart. Alle er vel utolmodig bare at noen gir meg uttrykk for det enn andre Ha en flott dag alle sammen Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå