Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Ikke vært her i går så da er jeg jo nyskjerrig )
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 sukk, ja.... er her jeg! Men jeg har verdens beste mann som lar meg sove lenge hver dag.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Høres deilig ut. Å sove lenge altså - ikke fullt så morro å gå på overtid... Jeg tipper 20.07.2008, jeg - kanskje klokka 20.06 eller 20.09? ;o)
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 huff, nå håper jeg snart du føder..... kjenner jeg er utålmodig på dine vegne!
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Høres flott ut! Da satser vi på det! Mange som har tippet på den dagen nå så kanskje det hjelper. Men er rart i grunnen hvor rolig jeg er i forhold til at jeg er på overtid altså... hjelper å ha gjort det før, gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå