Gå til innhold

Sessa - her enda?


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke vært her i går så da er jeg jo nyskjerrig :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sukk, ja.... er her jeg! Men jeg har verdens beste mann som lar meg sove lenge hver dag. ;)

Skrevet

Høres deilig ut. Å sove lenge altså - ikke fullt så morro å gå på overtid... Jeg tipper 20.07.2008, jeg - kanskje klokka 20.06 eller 20.09? ;o)

Skrevet

huff, nå håper jeg snart du føder..... kjenner jeg er utålmodig på dine vegne!

Skrevet

Høres flott ut! Da satser vi på det! ;) Mange som har tippet på den dagen nå så kanskje det hjelper.

 

Men er rart i grunnen hvor rolig jeg er i forhold til at jeg er på overtid altså... hjelper å ha gjort det før, gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...