Gå til innhold

Fikk OS i dag..... Litt mer enn vanlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk 11800,- ca.... 1000,- mer enn vanlig.. Men hvor er etterbetalinga????

Detta var skjær i sjøen.. Hadde regnet me etterbetaling fra mai & juni som mange her inne har skrevet..

Blir nok en tlf til NAV i dag ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg fikk også 11800,- rare greier.. skal ta en tlf til dem jeg også..

Skrevet

jeg fikk 11893kr og er fornøyd med det,jeg får 10300 til vanlig...1500ekstra er jeg kjempefornøyd ,med hadde ikke regnet med noe jeg

Skrevet

jeg fikk 12300 idag. så er noe ekstra ja:)

Skrevet

jeg fikk 3800.. ca 500 mer enn vanlig (har redusert os jeg)

Skrevet

Og ja etterbetalinga har jeg fått for noen uker siden, tror jeg.. det stemmer i allefall bra med summen så..

Skrevet

Snakket med nav nå og os har gått opp 500kr.. Det vil si 1000kr i etterbetaling.. Tilsammen 11800,-

Skrevet

10800,. ca er den nye full OS, mens de ca 1060 kr extra er etterbetaling for mai og juni:)

Skrevet

Hoho :) Fikk 200 mer enn det jeg fikk før :P

Skrevet

jeg har ikke fått:( kommer vel snart da:) bor dere i oslo som har fått?

Skrevet

jeg bor i Oslo og har oxo fått idag, fikk 10.600 kr, men nå betaler jeg endel i skatt jeg oxo..

Skrevet

Bor i Sør trøndelag

Skrevet

jeg ble realt skuffa as, er jo så mange her inne som har skrevet at den skulle gå opp 1200,- i mnd, så jeg hadde faktisk regnet m mere, nedtur nå midt i ferien...

Skrevet

:o:O!! Jeg hadde 9400 på konto i sted, etter at ca 300 som jeg hadde u minus ble trekt!!!

Urettferdig!!!

Skrevet

Har full OS men skatter endel så har utbetalt 6500,- men nå hadde jeg fått rundt 8000,- ;) går fint d;)

Skrevet

Blir ikke dere trukket i skatt? Jeg får 11800 jeg også, men blir 11400 etter skatt, selv om jeg har den lave skatteklassen.

Skrevet

etterbetalt?

fikk 1300 eller no jeg, mindre enn vanlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...