Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hipp hurra for Olgamor som har bursdag i dag!! Gamlemor er blitt et kvart århundre, hihihi:-D *klemmepå*
Northernlights Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 @>--->---->----------- @>--->---->----------- @>--->---->----------- Gratulerer med 25 årsdagen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 gratulerer såååå mye med dagen snupp :-)
temi & keli Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Hurra-hurrra-hurra!! Håper du får en flott dag! )
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Grattis med dagen Olgamor!!!!!! Hipp hipp hurra!!! Stor klem
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Oi! Søkte bare på nicket mitt jeg, og det var en gledelig overraskelse som dukket opp=) Tusen takk damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå