Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 12 nå, og helt sikker på å ha kjent den lille flere ganger de siste dagene.. Er dette mulig da..?? hm.. husker ikke akkurat når jeg kjente det med de to første

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mulig det, når du har vært gravid før ;)

Skrevet

Jada, jeg har også kjent liv så tidlig, selv om ingen tror på meg :)

Skrevet

Flergangs kjenner det ofte tidligere enn andre.

Skrevet

Jordmor spurte meg om jeg hadde kjent liv, da jeg var på kontroll i uke 13. Trodde det var umulig selv, men hun fortalte at enkelte kjente i uke 12. Mener jeg har kjent litt liv nå, men er kun 14 uker på vei. Kjente det ikke før i uke19/20 første gang, men i uke 14 med nummer 2. Har litt å si hvor morkaken ligger også + om en har vært gravid før.

Skrevet

åh, så bra:) har kjent masse "bobling" i dag og, hadde vært kjipt om det bare var luft;P

Skrevet

jeg venter nr 4, å kjente liv i uke 14, legen sa det er normalt når man har født før.

Skrevet

Jeg er 13 uker på vei og lurer på det samme som deg...:) Kjennes ut som noen kiler meg med en fjær eller noe slik inni magen. Helt merkelig. Klarer ikke helt å tro på at det kan være den lille enda, men moro om det hadde vært det!:) Er forresten også 2.gangs, men husker ikke når jeg kjente liv sist. Vet bare at det var en god stund før jeg hadde UL..:)

Spennende er det uansett!:)

Skrevet

Hihi, da er det nok bebisene=)=) er 3.gangs jeg da;) men husker ikke "noe" fra de andre gangene selv om det bare er 4 og 2 år siden. Jeg vet ei som påstod at hun kjente liv mellom den 10.-11. uka (selv om jeg da ble litt skeptisk), men da er det vel mulig likevel:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...