Spinnvild van Vetcheg Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Det er faen meg irriterende med prektige folk! GRRRRRRRRRR, jeg skal ete prektigperer til frokost og kvelds i tre år! ... men da blir jeg vel bare feit. Men de irriterer meg like fullt!
Løvemor79 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg hater folk som tror de er bedre enn andre! Jeg er mye bedre enn de! :oP
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 jeg elsker å tråkke folk ned...fetiser, de med strekkmerker, de som har kjønnslepper som minner om apeører eller en død kalkun!! Jeg kan stå flere timer forran speilet hver dag for å nyte kroppen min og det ender alltid med at jeg sleiker speilet!! Jeg nyter meg så klart selv og går til psykolog grunnet alt for sterk selvtillit og noen fobier som omhandler valker, strekkmerker og cellulitter:-) Ellers har jeg det bra..
Løvemor79 Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Skjønner du trenger hjelp fra psykolog ja. Har du ingen hjemme som forteller deg sannheten om deg selv, stakkar!? ;o)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 jepp alle jeg møter:-) Og hva er det du gauler for da? Høres litt småamper ut som vanlig:-)
Løvemor79 Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Hmf. Er da aldri amper, Mr YpPerfect. :oP Må gaule litt for å bli hørt, innbiler jeg meg.. ELLER HVA!
Spinnvild van Vetcheg Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 Hvis jeg ikke hadde vært så redd for å bli smitta av hva-det-nå-er, så hadde perten stått på menyen. Men tenk om jeg skulle bli sånn, da?! Aiaiai, det fins flere prektigperer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå