Gå til innhold

Hvordan er boken fra Gro Nylander?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma for første gang?

Noen som har lest den og er fornøyd med masse tips og råd?

Noen som er misfornøyd?

Takker for svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lest den, men har lest På vei, og mer deprimerende og negativ bok om svangerskapet tror jeg ikke jeg man finner, så jeg kommer ikke til å lese flere bøker av den forfatteren.

Skrevet

Jeg har lest "På vei" nå og likte den kjempe godt ;)

Skal snart hive meg over "Mamma for første gang" som en venninne sterkt anbefalte ;)

Skrevet

jeg har lest På vei og syns den var ganske bra! Syns ikke den var deprimerende ihvertfall!! Tenkte jeg skulle ønske meg Mamma for første gang til jul siden jeg ikke har termin før i februar.. Men spørs om jeg klarer å vente så lenge.. Man blir jo ganske opptatt av sånn lesing ;)

Skrevet

Jeg har lest "På vei" kun fra 3. trimester og ut, og jeg har lest Mamma for første gang. Synes begge er veldig bra og lettleste og mamma for første gang inneholder mange gode tips :) Anbefales på det varmeste av meg i alle fall.

Skrevet

Jeg synes det er en del gode råd der, særlig om amming. Men jeg synes det er ganske uinteressant å lese om andres erfaringer i en sånn type bok, så halvparten av boken er temmelig kjedelig. Var ingen av de historiene som var relevante for meg. Men det er sikkert fint for dem som kjenner seg igjen.

Skrevet

Jeg kjøpte 'På Vei' og synes halvparten var bra, og halvparten var litt kjedelig. Da kommer jeg ikke til å kjøpe 'mamma for første gang' :(

Jeg syntes boken skrevet av Siri var veldig bra, likte å kunne lese hva some skjedde fra uka til uka.

Synes at det var litt for mye 'skravling' i boken Gro skrevet, hadde ikke så lyst å lese hva andre hadde snakket om på svangerskapskontrol.

Skrevet

Hmm...Jeg har heller ikke så veldig lyst til å høre om andres erfaringer, for det gjør jeg jo masse her inne!=D Så da ser jeg ikke vitsen med denne boken da... Noen som har noen andre bøker å anbefale da??

Ser jo at de har mange i bokhandlene, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe! hehe.

Skrevet

Jeg har lest alle tre (På vei, Mamma for første gang og Lille venn, hva nå) og vil anbefale dem på det sterkeste! Masse nyttig info, men du må nesten lese hele først før du kan bruke dem som oppslagsverk etterpå. Er stoooor fan av Nylander. Den dama vet hva hun snakker om. Tenk, hun er både fysioterapeut og lege..

Skrevet

Jeg har lest alle bøkene hennes og synes hun er veldig unyansert og kategorisk, særlig når det kommer til amming.

Bøkene er mest fortellinger fra andres svangerskap, fødsler og tiden etterpå, så liker du å lese andres historier er den grei nok, men ønsker du den som et slags oppslagsverk synes jeg ikke det er så mye å hente i disse bøkene.

Jeg har lest dem en gang, og kommer ikke til å hente dem frem igjen senere- nå står de i bokhyllen og støver ned.

Skrevet

Jeg har også lest alle tre bøkene hennes, og liker dem veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...