CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 fikk vite i dag at spiren i magen min ikke lever lenger og skal på utskraping i morgen skulle ha vært 9+5 i dag, men spiren var bare mellom 8 og 9 uker, og hjertet slo ikke.. jeg bare lurer på når det er vanlig å få tilbake mensen etter utskrapningen? og hvor fort kan man prøve å bli gravid igjen? har veldig lyst til å bli gravid igjen fort!
Ladybug~N&E Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 uffda det var veldig trist å lese... går det bra med deg?? (har vært der selv. ma i uke 6, oppdaget i uke 12.) jeg fikk mensen tilbake etter 6uker etter begge abortene. (hadde 2 rett etter hverandre) man kan prøve igjen så fort man vil. så lenge man føler seg klar for det. jeg ventet til jeg hadde fått tilbake mensen men det går fint an å prøve før man har fått den også. hørt om mange som har blitt gravide før de har fått tilbake mensen. lykke til i morra og håper det går bra med deg. og krysser fingra for en ny spire snarest!!! klem
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 hei det går overaskende bra med meg faktisk. var veldig lei i går, men nå har jeg vært på sykehuset og fått bekreftet ma. fikk velge mellom kirurgisk og medisinsk og jeg valgte medisinsk, det føltes bare som det beste der og da, og de anbefalte meg det. så nå er jeg hjemme igjen og har fått med meg piller til å sette det i gang selv. kommer nok til å få en reaksjon på dette senere, akkuratt nå vil jeg bare bli ferdig og fortsette å prøve. tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg og for lykkeønskninger:)
scoobydo Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 hei... jeg fikk tr tilbake 33 dager etter utskrapning.. ser det er mange som får velge mellom utskrapning og piller... fikk aldri spm om jeg ønsket medisinsk jeg.... jeg var også veldig lei meg før utskrapningen... hadde den 7-8 timer etter de konstanterte MA, men dagen etterpå når alt var over gikk det mye bedre!... Begynte å prøve igjen med en gang jeg sluttet å blø... men er foreløbig ikke gravid enda... Trist at du mistet spiren din... og lykke til med ny prøving!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå