mammadalten :) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jeg kjøpte smokker for 3-6 mnd, kastet de gamle å skulle koke de nye.. de er jo litt større,gutten min er 2&1/2 mnd, for tidlig/gjør det noe?
Labambie Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Hehe! Nei,det er forskjellig du... Jeg kjøpte en HAUG med neste-trinn NUK smokker (3-36 mnd) og trodde det skulle gå som en drøm.. Så viser det seg at jenta mi på 6 mnd absolutt ikke vil ha noe annet enn nyfødt smokkene!! Hun bare prøver litt,også kommer den ut med tunga.. Så da måtte mamma handle en HAUG med nye nyfødtsmokker istedet.. Hadde jeg vært det ville jeg nok venta å sett om barnet faktisk tar neste trinn! :-)
mammadalten :) Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 okay,vært bortskjemt med baby som bare tar,pupp&smokk :)sover nå, så jeg får se når han våkner da takk for svar ihvertfall.. men du tror ikke det noe galt hvis han tar de??selvom de er litt større..
Labambie Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Nei,det er ikke noe galt i det.. Hørt om barn som bare vil ha "stor" smokk allerede fra fødsel! :-) Bare å prøve det! Lykke til.
mammadalten :) Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2008 takk&takk fra førstegangsmamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå