Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke innlegget ditt ang. Fru Lyng,selvom jeg søkte..

Kan du ikke si hva du opplevde? Jeg er fortsatt så sint etter dagens opplevelse,jeg vurderer å forfatte en klagemail de SENT skal glemme..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisan, skal hilse fra irismor og si at hun svarer deg i kveld. :-)

Gjest irismor
Skrevet

Labambie =0)

De var uhøflige og direkte uforskammede når svigermor og jeg var innom for å shoppe tøy til søta.

Svigermor spurte om noen priser og fikk beskjed om at hun måtte vel kunne enkel regning og finne ut det selv. Og da var det også slik at enkelte ting var ferdig nedpriset. Men det stod da absolutt ingenting om førpris eller feks 2 prislapper over hverandre.

Svigermor er av den typen som først svir av noen 1000 når det er salg på Fru Lyng. Hun elsker den butikken, men nå kommer dama aldri til å handle så mye som en vaskeklut der.

Skal man først jobbe i en butikk så bør man være litt serviceinnstilt.

Jeg forlanger ikke at folk skal bukke og skrape når jeg går inn i en butikk. Men vanlig høflighet og oppførsel er et must, uansett om man har en dårlig dag eller ei. Men det var mer interesant å skravle med hverandre enn å hjelpe kunder.

Skrevet

Huff... Helt utrolig!! I teorien bør de som jobber der takke hver enkelt kunde for at de faktisk setter maten på bordet dems...

Jeg har fryktelig lyst til å høre hvem som snakket sånn til dere, for det virket skremmende lik den type barnehageoppførsel vi ble utsatt for. Jeg har skrevet en laaang klagemail til hovedkontoret der,men tviler vel egentlig på at jeg får noe svar...

At noen mennesker er så uforskammede,og jobber i butikk hører vel ikke sammen... Tusen takk for at du svarte!! :-)))

Gjest irismor
Skrevet

Bare hyggelig.

Skal høre med svigers om hun husker utseende på de som jobbet den dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...