Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 min lille skatt på 6 mnd våkner 1-2 ganger iløpet av natten. Da gir jeg henne flaske mens hun er i senga si. Men jeg tar ikke opp noe rap. Bør jeg det? hun sovner fint etter flaska.. hun har klart å sove i 11 timer etter flaske uten å få opp rap, lurer på om jeg bare skal ta opp rap, men er redd for at hun da skal våkne skikkelig til, skjønner?
Northernlights Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Hvis hun sover fint, og det ikke er noe problemer allerede, har hun det vel bra uten rapen. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå