NoDoubt Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jeg håper jeg skal få tatt noen bilder på et verksted i forbindelse med opptaket mitt til foto-skole. Så skal kanskje jeg og barna reise til søsteren min å hente ripsbær. Deilig:-)
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Har lovt jentene at vi skal gå en tur i morgen. Vi skal plukke jordbær på strå,og spise matpakke ute.Håper på godvær:-) På ettermiddagen får jentene besøk av søskenbarnet sitt,og jeg skal prøve å få gjort litt husarbeid mens de leker....kanskje(eller sitte på nettet;-))
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Har lovet jenta vår at vi skal reise på fisketur. Får vel ta med oss litt grillmat. Skal vi satse på det vi fanger så er jeg redd vi kan bli sultne...hehe. Tenkte å prøve oss på en liten tur i skogen på formiddagen også... må sjekke om blåbærsesongen nærmer seg.... )
NoDoubt Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 Jordbær på strå hørtes kjempe koselig ut:) Jeg stemmer for nettet!!!!
NoDoubt Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2008 Koselig med bærtur. Vi skal da hente ferdig plukka og renska bær... Fisking er kanon kjekt:D Vi fiskte mye i helga og jammen så beit fisken på og:-)
blond Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Jeg synes du skulle legge ut noen bilder her eller i profilen din! I morgen skal jeg rydde og bake. Og være her selvsagt. Poste minst fem innlegg/svar på innlegg.
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Kremt.... må innrømme at jeg godt kunne tenkt meg å få blåbæra ferdig plukka og renska ja... Ikke det artigste å plukke.... men guuuud så godt det er å ha i fryseren. Bruker masse blåbær i løpet av en vinter og det er jo litt stas med den man har plukket selv. (selv om man får kjøpt fin blåbær på butikken vinteren gjennom....) Får ta en liten tur og plukke ei lita bøtte i alle fall... om ikke noe annet så for skogsturens skyld ) Tenkte faktisk at vi skulle tatt en liten tur på selvplukk av jordbær i år også. Det er mer barnevennlig for der fyller man jo opp det man skal ha i løpet av en halvtime..hehe... (Tror dog det blir den faste varianten i år også.... ferdig plukket... plutselig er jo sesongen over) )
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Ja... og fisking ja... det er kjempekos. Elsker å fiske med dupp og mark. Sitte å følge med på duppen om den beveger seg..... Der vi fisker er det mye abbor. Den er litt kjip. Ikke er den noe særlig å spise heller for det er ca 2 mill. småbein i den. Det er også ørret i disse vannene og vi håper jo at den skal bite også. Den er morsom å fiske og god å steke i panna... namnam... Håper vi er like heldige som dere med at fisken faktisk biter da.... Blir første turen i vannet for den nye "Otto Oter" stanga til snuppa. Skal ikke se bort fra at hun er den som får mest fisk...hehe... )
NoDoubt Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2008 Får håpe hun får mest fisk:) Jeg liker best å fiske på sjoen i båt men det er nok siden det er det jeg er mest vant med:-)
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 Ja... det er jo litt mer spennende det ) Siden vi er godt plassert i innlandet så blir det nok å håpe på ørreten her ) Ja.. håper hun får en god opplevelse og ikke bare masse myggestikk..hehe... ;o)
NoDoubt Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. juli 2008 Lykke til og kos dere kjempe mye:-)
Trulte76 Skrevet 16. juli 2008 #13 Skrevet 16. juli 2008 Ja i morrra skal jeg på sykehuset på svangerskapkontroll. HAr svangerskapdiabetes jeg da, så går hver uke. Så i morra er full pakke med UL, lege eller JM litt usikker..og blodprøve og diasykepleier. Så bruker vel sikkert 3 timer iallfall der i morra. Så like greit det regner ute nå Jentene mine på 6 og 9 skal være på jobben med pappan (han er en ex) menst jeg er på sykehuset. Er ikke lett å skaffe barnevakt nå, og ikke så ofte heller. Men det går veldig fint å ha de der da
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #14 Skrevet 16. juli 2008 Takk takk... og det samme ;o) Håper du finner noen skikkelig fine motiver til bildene dine ) Skal du bli fotograf "når du blir stor" du eller? (Kunne jeg tenkt meg også... men mangler nok talentet. Ser ikke de fine motivene som andre kan finne jeg...)
NoDoubt Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 16. juli 2008 Hørtes kjekt ut med UL:-) Vet du om babyen i magen er gutt eller jente? Regner med det er 2 jenter som stor gleder seg til babyen kommer!
Trulte76 Skrevet 16. juli 2008 #16 Skrevet 16. juli 2008 Nå kommer gutten Men han har en annen far da, og han har en sønn på 4 fra før. Så da blir det likevekt hehe. Var på UL for 2 uker siden også, og da fikk jeg en veldig positiv overraskelse. For JM som tok vekstkontrollen satte over 3D Men det gjorde ikke hun jeg hadde før der igjenn. Da hadde jeg med jentene for hadde ikke barnevakt. Så da fikk ikke vi se et profilbilde engang. Hun virket bare helt sur hele JM. Så håper jeg får hun sure i morra Min samboer han er sjømann, og er på sjøen nå. Ute 5 uker om gangen. Så han kommer hjem 2 uker før terminen.
NoDoubt Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #18 Skrevet 16. juli 2008 Får satse på 3D i morgen1 3D UL er nesten grunn nok for å få et barn til;-) Det ser så kjekt ut! 2 uker før termin? Hørtes vågalt ut;-) Kos deg på UL i morgen og kom gjerne å gi oss et referat! Det hadde vært koselig. Natti, natt!
Trulte76 Skrevet 16. juli 2008 #19 Skrevet 16. juli 2008 skal gi referat Har 3D bildet på profilen visst du vil se Helt utrolig hvor godt man ser på 3D:) Blir ikke skuffet vist jeg ikke får 3D. Det var bare en stor bonus for meg å få det sist Natta
NoDoubt Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #20 Skrevet 16. juli 2008 Helt utrolig! Ser jo "hele2 babyen. Skjønn gutte-tass:-) Snakkes i morgen:-)
~~DoraDora~~ Skrevet 16. juli 2008 #21 Skrevet 16. juli 2008 Jeg skal gå tur med to venninner, og barna våre:) Ellers tar vi ting på sparket. Både jeg og mannen har fri i morgen.
ungdomsmor Skrevet 17. juli 2008 #22 Skrevet 17. juli 2008 jeg skal gjøre reint og så ut på sykkeltur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå