Kakeåndsen Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Når man er rundt 30 år? Det er over 3 år siden jeg var på by'n i Oslo, og det skjer jo en del på utelivsfronten...
line_n & sara Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 kommer jo ann på hva du er ute etter..ville ungått området rundt og i karl johan, her på grunerløkka er det mange forskjellige steder, ville kanskje anbefalt deg en trikketur opp hit, her er det steder for å drikke drinker, brune puper, irsk pup, jazz pub, etc! og de ligger så tett, at hvis du ikke liker det stedet du er på, går du bare videre! (ville unngått pubene nederst på løkka, der er det billig, og derfor et litt anderledes klientell!) men vil du danse og sånn, aner jeg ikke! er mest glad i pubben, jeg! og den irske puben på løkka (helt øverst) shamrock, serverer mat! yum!
Lille L Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Du kan stikke på Blå på grunerløkka.. Der er det alltid ett eller annet spenndene som skjer ) Også har jeg hørt av min bror som er dj der at Indigo på grunerløkka skal også være veldig bra..
jente30L Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 da jeg gikk ut før dro vi alltid på fridays;) har verdens beste strawberry daiqiri;) men bor på løkka nå og det er det masse koselige puber;)
Guri Malla har to små Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Det lurer jeg på og!! Hver gang jeg skal en liten tur ut med jentene blir vi stående og loke.. Vil gjerne danse litt, ikke alt for ungt klientell og ikke alt for høy "glam" faktor. Mener jo at venninnene mine uten barn burde vite hvor vi skal jeg da, men de virker like blanke som meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå