Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 og i dag har jeg sparkla.. jeg gleder meg sånn til å flytte inn!! håper det går knirkefritt framover..
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Heldiggris Vi skal begyne å bygge til våren antakelig vi da, var å rydda litt på tomta idag. Men det er jo så mange forskjellige hustyper å veøge mellom, ikke lett. LIker litt tradisjonelle sveitserhus, samtidig som jeg syntes litt funkis også kan være fint. Samboer vil ha med kjeller (noe jeg ikke vil pga tomta er bare 800kvm) for å ha inntekt av utleie. Men vet ikke jeg altså Hva har dere valgt?
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 vi har med kjeller vi da,men skal ha alt selv..er ikke noe marked for utleige her..+ at vi har gjort endel forandringer innvendig.. tatt ett soverom mindre i hovedetasjen og fått vaskerom i stede for. http://www.vestlandshus.no/catalog.asp?lang=1&page=4644&item=1198,64&m64search=1|0|0|0|0 slik ser det iallfall ut utvendig..
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Så veldig fint ut Ja, man gjør vel noen forandringer underveis, spennende prosess. Og må være så deilig når man begynner å se resultater! Foreløpig kan jeg ikke se for meg et hus på tomta vår en gang..hehe! Hvor mye har dere kalkulert med å bruke? Vi tenker oss å ha byggesett, hvor vi maler og legger gulv selv innvendig, ellers alt annet ferdig fra byggerne. Samboer er også forskalingssnekker, så han skal støpe grunnmur selv, og det pleier å være utenom i pakkeprisene. Så kan kanskje spare litt på det
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 blir vel rundt 2 millioner.. og da har vi en egeninsats på 500 000 vi har støypt grunnmuren og har gjort alt innvendig selv+ litt ute(ikke rør og eletriske). Han er tømrer og hadde igrunn tenkt å gjør alt selv,men det hadde blitt for mye jobb og tatt for lang tid. huset kom i element,men det tok sin tid å få tett taket..sikkert bare vi som var uheldige med snikkerene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå