Gå til innhold

Siklerotte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, vi gidder i dag også:-D

Jeg er sulten.

Jeg spiser gulrøtter.

JEG VIL HA TROIKA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfolgelig gidder vi!

Jeg er kvalm og har litt vondt i hodet. Ogsaa drikker jeg isvann.

Naa faar du gi deg, godteri er bare noe du har lyst paa fordi du har blitt psykisk avhengig! Maa du slutte med;D

Ogsaa bor jeg egentlig rydde litt i klaerene mine:D

Blir rommet bra?

Skrevet

Rommet er ryddet:-D

Skal shoppe ting imorgen, og ommøblere da (jeg MÅ gidde, vær så snill å si at jeg gidder!!!)

Jeg burde også rydde i klærne mine, for jeg har kjøpt en del nytt:-D

I går fant jeg en bukse på Vero Moda på tilbud til 100 kr, og den satt som et skudd! :-O Og ting gjør sjeldent det på meg:-s

I dag har jeg kjøpt et skjørt som egentlig er en topp men som var råstilig som skjørt:-D Også tilbud - betalte 124,50,-

Men det kuleste av alt - jeg fant undertøy på La Senza på halv pris i MIN STØRRELSE:-D

Kjøpte to bh'er med matchende string, og betalte bare 476,- Full pris var 956,- så jeg er dritfornøyd!

Dum som jeg er, gikk jeg inn på nettsidene deres og fant to sett til som jeg kjøpte *oooops*

Men det ble bare 350,- :-O

Så egentlig har jeg handlet superbillig undertøy i dag:-D

*lykkelig*

Jeg elsker Troika.

Skrevet

Haha, jeg har ting strodd overalt, saa jeg maa vel ta meg sammen for aa faa samlet det litt sammen, men vi faar se =p Jeg er litt lat i dag (som alltid....) Hihi....

Saapass ja, du er vill! Jeg hater salg. Jeg er litt merkelig saansett. For det forste saa synes jeg butikker er saa forferdelig rotete om det er salg, og det takler jeg ikke! For det andre saa faar jeg for meg at varen ikke er fin naar jeg ser det er salg ;-p Men naa liker jeg aa handle ting som nettopp har kommet, og det er sjeldent at ting jeg har likt kommer paa salg (tror jeg, har aldri sjekket....) - men fint du ser gleden av salg da ;D! Jeg har kjopt meg en kjole og en veldig fin veske i dag, og den var fin, fin,fin, fin! Jeg elsker kjoler....

Hihi, hvordan ser bh'ene og slikt ut da? ;p

Du elsker ikke Troika, du har gjort deg psykisk avhengig bare.

Skrevet

Jeg elsker også kjoler. Og skjørt.

Men jeg finner veldig få kjoler for tiden. Tror ikke moten passer meg helt:-s

Du er merkelig ja. Kan forsåvidt forstå det med at varen ikke er fin, det er jo som oftest rester. Men - det er i de dyre butikkene er det er gode salg! For de har stort sett salg på alt, mens billigkjedene bare legger ut crap'et og selger det for ingenting. Det er teit!

Men akkurat med undertøy så er det så vanskelig for meg å få tak i, at når det i tillegg er på salg, er jeg overlykkelig:-D

Den ene bh'en er gul og rååsa (hadde aldri trodd jeg skulle ha en sånn en, hehe, men den var dritfin på!) og den andre er zebramønstrete med råsa bånd, hihiii:-D

De jeg kjøpte på nettet er blondebh'er, en aubergine og en hvit. Funker det:-D

Jeg vil ha fine kjoler.

Klær utover alt var det nettopp her. Men nå har jeg ryddet halve rommet (halve gulvet, hihi;-) Blir liksom NØDT når jeg skal bytte rom.

Jeg elsker seriøst Troika. Jeg vil ha en 200 grams:-O

Men ikke nå (JO!) for nå er jeg på slankekur (o' store mareritt)

Skrevet

Det handler vel ofte om at jeg kjoper det jeg liker naar det er nyheter - og innen det kommer paa salg kjenner jeg noen som kanskje har akkurat den toppen, eller den er ikke helt det jeg liker fordi det er av en modell jeg er lei. Litt vanskelig aa forklare. Hehe, jeg er bare ikke saa glad i salg generelt. Jeg synes det er slitsomt bare. Har jo ikke noe IMOT det, bare ikke noe for meg =p

Hehehe, jeg er glad i undertoy ogsaa =D Men det skal jo sitte fint, saa det er jo ikke alltid at alt passer en saa bra som en kunne onske!

Det er jo all slags mulige kjoler ute aa vandrer da? Hihi...

Slankekur? Det er saa teit Mona. Det er bedre at du har et bra kosthold hele tiden. Tror ikke du har godt av aa gaa paa slankekur eller slanketur for saa aa kanskje falle litt tilbake etterpaa. Hold deg heller til en ting da;)

Skrevet

Men oki da, det er jo egentlig ikke slankekur som i slankekur jeg holder på med. Men jeg prøver å spise sunt og regelmessig, og det har jeg aldri klart tidligere.

Så oki da, rettelse, livsstilsendring:-D

Bedre?

Hihi:-D

Nå vil jeg kjøpe FitFlops! De var jo bare helt geniale:-D

Men du liker vel ikke sånt du;-)

Ja det er masse kjoler. Men det er ingen som er helt meg liksom. Har sett (og prøvd) maaaange men ingen som er fine til meg.

Det er nettopp det, undertøy skal sitte fiiint!

Og det gjorde det jeg kjøpte i dag:-D

Hurra! Jeg liker undertøy! Man føler seg bra utenpå når man har bra undertøy:-D

Skrevet

Ja, da liker jeg det bedre! Livsstilendring er baaare bra ;-D!! Da er jeg stolt over deg, hihi!

Nei, men jeg hadde aldri hort om FitFlops for jeg googlet det naa. Jeg er ikke saa glad i vanlige flip-flops generelt... Men jeg elsker sko og har flere enn du skulle tro og som er sunt, saa jeg har jo faktisk "noen" flip-flops ogsaa;p Hehehe...

Du kan laane kjoler av meg naar vi skal drikke vin:D!

Jeg sitter her i undertoy naa da, hahaha;D Det er jo saaa fint!

Skrevet

Dine kjoler får jeg sikkert ikke over lillefingeren en gang:-s

Men takk for tilbudet:-D

Jeg elsker sko.

Det er fantastisk.

Men jeg liker egentlig ikke flipflops for de gnager mellom tærne. Men jeg tror faktisk jeg skal teste disse her altså! Men litt teit egentlig, at man må gå barfot.

Eller forresten, kanskje jeg skal kjøpe sokker med tær:-O

Får man tak i det ennå??

Skrevet

Naa faar du gi deg Mona. Tror ikke vi er saa veldig forskjellig i str. saa de hadde du nok passet veeeeeeeldig fint!!

Hvorfor er det teit aa gaa barfot? Ser jo idiotisk ut med sokker i sandaler da...;p

Hehe, jeg aner ikke! Sikkert paa Sock Shop i London;p

Skrevet

Hehehehehe jeg vet, det ser dødsteit ut:-P

Er teit fordi det er kaldt i oktober for eksempel??

Sock shop i London har helt sikkert ja, hihi;-)

Men dit skal jeg ikke med det første:-O

(Muligens i totusenogtolv:-O)

Jeg er sulten.

Skrevet

Er teit uansett da:p

Jeg er faktisk sulten jeg ogsaa, og selv om jeg egentlig ikke skal spise saa sent - saa skal jeg spise naa :D:D:D

Skal se etter sokker til deg neste gang jeg er i London og faar tid til eller gidder aa gaa innom der jeg:p Saa skal jeg kjope til deg;) Hehe!

Skrevet

Hehehe;-)

Slenger du med et par kjoler i posen med det samme? :-P

Her er en kjole jeg liker:

http://www.illusion.no/city-goddess-butterfly-kjole-lilla-p34907.html

Men jeg liker mange andre også da;-)

Liker mest sånne som er litt flagrende og til rett under knærne, men formsydd sånn at de er smale i livet. Ikke noe gravidlignende greier på meg. Og så v-utrigning. Det er jeg finest i!

Sukk.

Hva skal du spise da?

Er du ikke trøtt forresten? Eller døgnet du ikke?

Skrevet

Hehe, jaja - selvfolgelig gjor jeg det!

Jeg skal bare spise salat og ris, hehe... En friiiisk og god salat - som jeg har lagd meg naa. Med sitron paa toppen =p Hihi...

Det var litt mye monster paa den kjolen for min del, men den er sikkert fin paa! Skal du kjope den?? Hihi.

Dognet ikke, jeg sovnet rundt klokken 4 og stod opp klokken 7. Saa har sovet tre timer + en time i solen.... Jeg trenger egentlig ikke saa mye mer sovn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...