Gå til innhold

Hei hei! Innom en tur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det jammen mye å lese, men nå tror jeg at jeg har fått oversikten:

Først og fremst: Gratulerer Phantomet!!! Sto og prøvde en tøff skinnjakke på et kjøpesenter i Bustepartepin-byen da meldingen tikket inn på mobilen min. Og tårene trillet da jeg fikk se og lese. Klarte ikke konsentrere meg om noe annet etter det, så skinnjakka ble igjen i butikken. Fant ikke en gang hengeren... måtte bare finne de andre og vise dem bildet og fortelle. Gleder meg veldig til å hilse på de nydelige små! Du er jo helt rå da, med tanke på hva du har prestert de siste 9 månedene!! Stooor klem!!!

Og så: Bursdagsklemmer til Iznogood og Dailis. Gratulerer med overstått! Og gratulerer med tantebarnet, Dailis:-)

Selma07, håper virkelig dere får en fin ferie som dere klarer å nyte, og at det blir gode nyheter når dere kommer hjem igjen - at det var falsk alarm. Små barn skal være friske og ikke ha det vondt! Stor klem!

Dritgrei: Heia heia heia!!! Kjørte forbi huset ditt på søndag. Neste gang, når kjøkkenet er dritfint, stopper jeg og ser om det kan vanke en kaffekopp. Må bare finne ut hvor det er først;-) Gratulerer med nytt hus ihvertfall. Håper dere snart kommer i orden og kan nyte tilværelsens uutholdelige letthet;-)

Plutseliten: Krysser fingrene for at dere har fått gode nyheter om mamma'n din. At dere slipper flere nedturer. Stor klem!

Maud: Velkommen hjem! Utrolig evne til problemløsing må jeg bare si, i det kaoset som var. Jeg hadde satt meg ned og grått, det er helt sikkert. Håper dere fortsatt er venner og at det er de gode ferieminnene som får best feste i hukommelsen:-) Stor klem!

Stor klem til alle dere andre også, som lager hyggelig underholdning når jeg innimellom logger meg på her inne. Og deler gleder og sorger og andre trivialiteter.

Fortsatt god sommer til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for gratulasjoner Tebekaa, tilværelsen er ganske hektisk nå, men det er fint likevel. Jeg liker som kjent å holde på, så når får jeg rikelig med annledning til nettopp dette.

Å ha to babyer samtidig er en utfordring. Og nå i innkjøringsperioden for gode rutiner er det ikke mye søvn å spore her i hulen. Men faktisk ser jeg nå at jeg får høste godene av den siste månedens mangelde søvn...for om jeg sover nærmere tre timer en gang i blant føles det nesten som om jeg er uthvilt... *ler*

Den største utfordringen nå er igrunnen Måka, som med sin iver, energi og kreativitet er en sann prøvelse... Han må gjetes hvert våkne minutt, ellers så finner han på pek... Og det er særlig tvillingene han synes det er spennende å være i nærheten av..

Heldigvis er han fremdeles liten i sinn og skinn, så det er ikke så vanskelig å behandle ham som den lille tassen han er...men det er lett å bli fortvilet når han turer frem som verst...men søt er han lkike fullt!

Det var jo litt synd med den kule skinnjakken som det ikke ble noe av...men litt tårer og snufs har jo ingen vondt av! Du får komme her og snuse på TT når anledningen byr seg etter ferien. Det er nemlig slik at når man har to små på en gang, blir man raus på å dele...

Ha en fortsatt god ferie, så snakkes vi!

Klem klem

Skrevet

Hei du! Fint å se deg her, jeg trodde faktisk du hadde reist jeg.

Vi var faktisk venner gjennom alt kaoset og unngikk å skylde på hverandre. Heldigvis var resten av ferien vellykket og jeg har en velsignet evne til å glemme det som ikke var så vellykket.

Fortsatt god sommer til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...