Gå til innhold

Bruker voldtektsmenn kondom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=194176

Hvordan kan en mann voldta to ganger i uken, og ikke gjøre stedatteren gravid, når det skjer helt til hun er tenåring?

Jeg tviler ikke på historien. Han innrømmer det jo selv. Men det forundrer meg at stedøtre/døtre ikke blir gravide med disse fedrene sine. Hun i Tyskland er et unntak, så klart.

Tror dere de bruker kondom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nå alt en skal tenke på å da..

Skrevet

Kan jo tenkes at ho ikke ble gravid fordi hun ikke var kjønnsmoden. Kanskje det var derfor han sluttet når ho ble 13,for kanskje da ho fikk mensen? Er jo ikke før 12-14 års alderen ca man får mensen så er jo ikke rart ho ikke ble gravid når ho var 10..

Skrevet

Jeg ble nesten voldtatt engang, da fiklet han med å få på seg kondom. Heldigvis kom det noen turgåere så han stakk før han fikk til å stikke den inn...

Skrevet

De er vel redde for å etterlate dna.

Skrevet

Mannen som voldtok meg brukte ikke kondom. Ikke den gang jeg var 11 og ikke da jeg var 27. Siste gang ble jeg gravid. Og det barnet skal jeg ha om 3 måneder.

Skrevet

Huff...vet du hvem han er?

Lykke til...må være vondt og tøft.

Skrevet

Nå er det kun et fåtall som er kjønnsmodne så tidlig som 8 - 9 år da... Og mange blir jo ikke kjønnsmodne før de er 17 - 18 år, så det kan jo hende at hun jenta ikke var kjønnsmoden. Jeg orker ikke å lese hele artikkelen for jeg blir dårlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...