gilgi Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hei jenter, har noen av dere prøvd fitflop-sandaler. Leser mye skryt av dem på apotektet at de skal visst være slankende for legg og lår.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Du kan gå inn 15% rundt legger, lår og rumpe. De er litt merkelige å ha på seg, for du må lære deg til å holde balansen på de. De er slik for at du skal bruke musklene og dermed få mere muskler i lår, legger og over rumpa.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Ja, de virker. Du bruker de gradvis lengre og lengre tid. http://www.kk.no/php/art.php?id=519682
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Har du prøvd de? Er de gode å gå med? Kan man bruke de på stranden også f.eks.?
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Ikke alle synes de er lette å gå med. De blir litt "vablete", nettopp fordi du skal bruke musklene. Ei venninne av meg kunne ikke gå i de, for hun holdt på å falle med de. Mens andre synes ikke det er noe problem å venne seg til de. Du må nesten bare prøve. De er ment til å kunne brukes overalt.
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Går det an å kjøpe dem i butikk her i Norge? (Bergen)
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har disse sandalene, som jeg kjøpte her i USA. De er veldig behagelig å gå med, spesielt når man triller lange turer. Føles nesten som å gå med joggesko syns jeg. Men jeg merker godt i leggene når det er gått noen dager siden jeg brukte dem sist, da kjenner jeg det godt i musklene. Sålene er jo mye tykkere enn vanlig flipflop, så det er er litt rart å gå med de i begynnelsen. Kan trygt anbefale de, men kan dessverre ikke bekrefte at legger og lår er blitt noe slankere ennå.... ;o) Hvor mye koster de i Norge egentlig? her i USA betalte jeg 50 dollar.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 De koster 599 i sportsbutikker her i Oslo. Jeg bestilte mine på taylorshoes.com, er knall fornøyd. Kom da på underkant av 300 kr levert hjem. Veldig gode for ryggen min. Har bestilt meg et par til nå. Du har de innen en uke når du bestiller.
gilgi Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. juli 2008 Oi sånn, det er jo halv pris. På den taylorshoes siden så koster det noe for 49,90 og andre for 59,90 er det dollar eller pund. Er helt grønn på valuta. Hvor mye koster det i norske kroner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå