Ragdoll Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Min kan holde på i 15 minutter av gangen med små spark flere ganger om dagen.. Er det mye, eller bør jeg bare være glad den gjør det? hehe..
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Her kan hun styre på i rundt 1 time om gangen. Ikke så ofte hun gjør det da, men virker nesten som om hun har sånne "power-naps". Sparker masse hver dag=D Hun har som regel en våkenperiode når jeg våkner i halv 10-10 tiden, også kl1. ca rundt 4, 8 og hver time fram til 00.00=) Sånn ca. Da sparker hun vel alt fra 15-40 minutter. Er også våken innimellom da, men da er det bare noen få spark og litt skifting av stilling, så er det stille igjen=) Tror du skal være glad h'n sparker masse!=D Et tegn på at de trives! Jeg er i uke 28+3 nå, og har kjent liv hver dag siden uke16-17 ca=)
Ragdoll Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 hjelper alltid å høre fra andre Jeg er 19 uker om en dag, så sparkene er veldig vage enda, men jeg har noe av samme mønster som din har.. Er godt å kjenne til babyen hver dag når man kommer så langt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå