Gå til innhold

Heter det ekspedering eller ekspedisjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, skal jeg skrive i søknaden at jeg har erfaring med eksedering eller ekspedisjon? Ble så uskikker og jeg sitter med søknaden nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det er jo to forskjellige ting. En butikkdame ekspederer mens en som går til nordpolen er på en ekspedisjon:)

Skrevet

Man sier vel at man har erfaring med ekspedering av kunder, hvis det er det som er tilfelle?!

Skrevet

Hehe.....det var akkurat det jeg satt og lurte på skjønner du:) Har vært lite på nordpolen ja:) nå må jeg nesten le. Det har vært litt flaut hvis jeg ble tatt inn til intervju. Hehe......

Skrevet

Hadde sagt kundeservice, jeg. Et godt, moderne, positivt ladet ord. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...