wendy Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Altså, skal jeg skrive i søknaden at jeg har erfaring med eksedering eller ekspedisjon? Ble så uskikker og jeg sitter med søknaden nå.
temine Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Tja, det er jo to forskjellige ting. En butikkdame ekspederer mens en som går til nordpolen er på en ekspedisjon:)
Isalita Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Man sier vel at man har erfaring med ekspedering av kunder, hvis det er det som er tilfelle?!
wendy Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 Hehe.....det var akkurat det jeg satt og lurte på skjønner du:) Har vært lite på nordpolen ja:) nå må jeg nesten le. Det har vært litt flaut hvis jeg ble tatt inn til intervju. Hehe......
McRabarbragrøt Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Hadde sagt kundeservice, jeg. Et godt, moderne, positivt ladet ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå