Seeya Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Merket noen stikinger / murringer en uke etter EL? Og hvordan var utfloden deres mellom EL og IKM?
Spent Hattiec... Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Det symptomet jeg fikk ca en uke etter el var at jeg plutselig sov 16 timer i ett strekk. Da mistenkte jeg at noe var på gang.. Hehe. Husker ikke om det var noen stikninger. Sikkert fordi jeg sov...
Såpeboble - 26.04.2011 Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Jeg fikk vonde pupper ved eggløsning,også gikk det bare ikke over. Hadde nesten ikke utflod.
Seeya Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 Noen fler med symptomer etter bare en ukè? Jeg har ALDRI hatt mens smerter, men merker nå jeg er litt øm nederst i magen, og har stikninger / murringer i livmor/eggstokker. *håpe* Dere som temper.. Hvor mye økning har dere hatt etter EL da dere har vært gravide? tempen min ligger som regel på 36,0-36,2 og idag var den 36,8 (ikke fått målt de siste dagene pga tur, men må legge til at idag har jeg også blitt forkjølet, men har som regel aldri feber ved forkjølelse).
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Jeg husker jeg hadde masse vann i munnen noen dager etter el. Akkurat slik man kjenner rett før man spyr! Bare jeg ikke spøy da. Ellers så klødde jeg inni hånda, noe jeg har gjort alle de 5 gangene jeg har vært gravid! Forkjølelse er jo et klassisk tegn på at noe spennende skjer i kroppen:) Lykke til!
☆★MammaTil2Snart1UkeIgjen☆★ Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Tok ut hormonspiralen 10.juni, og hadde vell EL ca 21-24 juni.. Fikk kvalmen ca 1 uke etterpå, trodde det var pga pinex forte(betent visdomstann) men, var jo også kvalm når jeg ikke tok de!!! Og nå er jeg da ca 6 uker på vei ifølge terminberegning
☆★MammaTil2Snart1UkeIgjen☆★ Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 ja, hadde også murringer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå