grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 d er vel forskjellig fra person til person.. har bilder av hvor hun satte nålene på meg på hjemmesia mi.. enste jeg fikk ikke bilder av di hu sattei hode på meg men.. i mårra skal hu sette en i magen også www.grysom.piczo.com under dagbok
Mary Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Hei! Jeg har vært på to behandlinger nå. Begge gangene har hun satt en i armen, en litt langt nede på magen, en på høyre skinnlegg og en på venstre fot over storetåa og den ved siden av. Jordmora sa forøvrig at det siste punktet var veldig viktig, og at jeg godt kunne få samboeren min til å massere der i tillegg.
karianne87 Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 jeg fikk 1 midt i panna 1 på hver hånd 1 i magen under navelen, den skal bare sitte løst å ikke herjes så ille med. 1 på innsiden av hver legg 1 på hver fot mellom store toa og den andre totten. 1 på lille toa( den settes bare hvis babyen har festet seg) tror det var alle,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå