Gjest Skrevet 16. juli 2008 #26 Skrevet 16. juli 2008 Legger ut nye bilder hver dag, skal få tatt noen bilder av neste rom en av de nærmeste dagene Nei, samboeren min liker det minimalistisk - han vil gjerne ha det supermoderne (i møbler tenker jeg på). Så da ser du vel at jeg har fått mest av vilja mi Spisestua er jo mørkebrune møbler. Jeg ville hatt hvitt og gammel stil. Han ville sikkert hatt sort høyglans med glass og stål... Men så lenge han fikk seg et kraftig eikebord - og jeg fikk beise det - så ble det greit likevel
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #27 Skrevet 16. juli 2008 Vi har samme vegg tror jeg;) Sånne plater sant?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 16. juli 2008 #29 Skrevet 16. juli 2008 Hehe du er så søt, ser ut som om gutten din har hatt en tipp topp dag:)
*SamSung* Skrevet 16. juli 2008 #30 Skrevet 16. juli 2008 Vi også Hihi, syns de er koslige:) Men vi har mer hvit stil, en sort! Skal snart legge ut bilder av hjemmet vårt oxo;) Men liker stilen din utrolig godt! Så pent hjem, så pen dame med så pen family! LUCKY YOU:D Lykke til med skolefaget! Tar det faget nå jeg:) Spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå