Gå til innhold

hvor går grensa for trakasering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

får høre en del fra xen, mange ikke fullt så fine ting, hvor går grensa for hvor mye jeg skal godta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde du vel selv klare aa avgjore? Synes du det er uakseptabelt er det jo grensen din.

Skrevet

jeg har sett meg blind på situasjonen så hadde vært greit med andre synspunkter

Skrevet

Svarer du på meldingene da? Jeg ville nok ignorert dem, og ihvertfall ikke besvart dem.

Skrevet

ja, jeg svarer, vet jeg ikke burde... men blir så provosert..

Skrevet

Hmmm... Da bør du vel starte med å si at du ikke ønsker meldinger fra ham, dernest ikke besvare. Gir han seg ikke da, kan du jo politianmelde.

Skjønner at det sikkert ikke er lett, men du legger jo på en måte opp til trakasseringen hvis du "spiller med". Lykke til! :-)

Skrevet

jeg vet... skal prøve å lavære å svare på de. Håper han tar hintet og det bedrer seg.

Skrevet

Bit sammen tenna og nyt tanken på at det irriterer han grønn at du ikke svarer ,, men lagre mld i tilfelle du kommer til å trenge dem senere..

Skrevet

vil du provosere han så svar så hyggelig som mulig..:)))))

ingenting kan provosere han mere!!!

hehe, det gjorde jeg mot en x, han ble fly forbanna.. men slutta omsider å provosere meg da han forsto at jeg var sterkere enn han:))

verdt et forsøk?

er det alvorlig trakkasering ( drapstrusler o.l) så må du melde han. ta vare på alle sms!!

jeg var en av de første i norge som fikk en straffet å fengslet for sms trusler! så det fungerer:) har ikke fått en eneste sms fra han på 5 år:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...