Mikkemamma<3 Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hvordan var blødningen? Som en vanlig menstruasjon, eller kraftigere? Har hatt en veldig kraftig menstruasjon nå, med masse smerter og en del blodklumper (bare noen). Nå har jeg blødd i 10 dager!!! Ikke mye de siste dagene, bare litt brun utflod. pleier vanligvis og ha mensen i 7 dager. Kan det være en SA? Bør jeg dra til legen?
EnLitenPrins Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Jeg hadde en SA for litt siden, på morgenen blødde jeg bare litt..Og på kvelden kom smertene og da begynte jeg også å blø som en gris!! Blødde mye med svære klumper i... Jeg blødde MYE dem første 4-5 dagene og til slutt gikk det over til brunt utflod etter en 5-6 dager..Så det kan være du har hatt en SA.. Jeg hadde ringt legen...
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Jeg hadde en SA 16. juni. Begynte på morgenen med fossblødning og et stort "plops" i doen. Utover dager roet blødningen seg og neste dag var det helt stoppet opp. Men 5 dager senere begynte jeg så å blø masse igjen, og da holdt det på i 5 dager... Hadde overhodet ingen smerter var mellom 5 og 6 uker på vei.... Hadde kontaktet legen om jeg var deg... Lykke til,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå