Mayken Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Har gått ut i fra termin 5 mars. Første dag i siste mens 27.mai, men jeg spottet i to dager før det begynte å blø for fult. Skal jeg gå ut i fra 1. dag med spotting og småblødninger eller 1.dag med full blødning? 25. eller 27. mai? Noen som vet, glemte å nevne det for legen. Skal til jordmor neste fredag, så kan høre med henne, men hva tror dere?
Skravlefruen med huleboer Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Jeg ville gått utfra første dagen du merket noe til blødning, altså det du nevner som spotting. Så da ville jeg regnet fra 25.mai. Det spillr jo uansett ikke så stor rolle da.. bortsett fra menstermin Du får svaret på ultralyd, og den stemmer som regel best hehe.. skjønner du er utålmodig ;-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Jeg tror jeg ville regnet fra første spotte dag. Men jeg vet ikke sikkert.. Har faktisk aldri tenkt over det.. Men terminen retter seg jo opp når du tar ordinær UL. Da fastsetter de jo termin som de regner ut fra. Men hør med jordmoren din hva hun tenker..
Mayken Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 joda, er nok litt utolmodig. men hvis jeg skal gå ut i fra spottingen, er jeg jo 2 dager lengre på vei, og det har mye å si i 1. trimester, i hvertfall for meg som er skikkelig kvalm og dårlig og bare venter på å komme meg over de berømte 12 ukene....hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå