duogjeg og vitre Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Melka mi kommer fort til å begynne med, men har erfart ved pumping at det kommer en utdrivningsrefleks til hvis jeg pumper lenge nok. Ofte gir jeg opp før den kommer. Kan jeg få den til å komme raskere ved bruk av nesespray... Kan det være litt tette melkeganger. Etter den andre refleksen føles brystene iallefall mye tommere Blir takknemmelig for svar (:
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Jeg sliter med tette melkeganger (kjenner klumper og harde felt i brystet) og treig utdrivningsrefleks i ene brystet. På følgelappen fra legen står det at jeg skal ta en sprut 5 min før amming eller pumping. Erfaringen min er at utdrivningsrefleksen er ok i starten i det treige brystet for barnet mitt suger jevnt og trutt, men så stopper han å suge etter en kort stund også prøver han å suge mer uten å svelge. Jeg kjenner at det fortsatt er mye melk igjen, så da tar jeg en sprut nesespray, og barnet mitt begynner å svelge igjen.
duogjeg og vitre Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 takk, tror jeg må prøve dette jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå