piano♫ Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har nettopp starta mitt "nye liv" med trening - og med litt mindre snop. Har faktisk klart å være på trening 4 ganger i løpet av ei uke (og gått en times tur de 3 andre dagene). Jeg er da på ellipsemaskina en halvtime, og trener styrke en halv time etterpå. Det som er gøyest av alt er at det blir morsommere og morsommere. I dag var det ikke så slitsomt heller; jeg ble svett, men ikke sååå anpusten som første gang. Og as for snop... Joda, det er blitt litt mindre - jeg har ikke spist mer enn ei rute sjokolade når jeg egentlig har hatt lyst på hele, etc. Mer å gå på der, definitivt. Jeg klapper meg nå uansett litt på skuldra nå i kveld - og gleder meg til trening på fredag :-)
Mille** Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Så flink du er. Men nå må du passe på at du ikke presser deg selv for hardt i starten, er fort å gå lei da. Lykke til med det nye livet, jobber med mitt nye liv hele tiden. ;o)
line_n & sara Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 flinke piano! vil du dele litt motivasjon, kanskje?
*Rutletutt* Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Klapper deg på skulderen, jeg også - flink du har vært:o) Håper du klarer å holde steamen fremover da. Pass på at du ikke overdriver og blir lei...jeg har gått på mange sprekker selv, men etter jeg fødte sist har jeg klart å snu om på både trening og kosthold og har endret kroppen min totalt - det er skikkelig god motivasjon når en ser endringer, ja:o) Er blitt veldig enkelt å trene også, for jeg har blitt så mye mer i form:o) Lykke til videre:o)
piano♫ Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 Hehe...det er sant. Men har tenkt til å ha en skikkelig kickstart nå, for å komme skikkelig i gang før hverdagen setter inn i august. Har heldigvis venner som også er i gang, så jeg regner med at jeg ikke får sluntre unna så lett - er mer motiverende å gjøre det sammen ;-)
piano♫ Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2008 Selvfølgelig vil jeg dele :-). Men det ER faktisk gøy, altså! Bare prøv!
Northernlights Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Hei, nå ga du meg dårlig samvittighet ;o)
piano♫ Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2008 *Rutletutt* Så godt å høre at det har gått fint for deg nå. Er klar over farene med sprekker, kjenner meg selv såpass godt . Men tror faktisk at det kan funke denne gangen. Var egentlig i ganske god form i vinter, trente 2-3 ganger i uka (det er også planen etter kickstarten), men så ble det et eksamens- og jobbrace som jeg ikke helt hadde forutsett, og da klarte jeg ikke å fullføre. Så ferie. Så i gang igjen :-)
piano♫ Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2008 Neeeida...det er det hvertfall ingen vits i å ha ;-)
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 Så flink du er! stå på !!!!!! Jeg prøver også å gjøre det samme her......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå