cherry coke Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Min lille nydelige datter har virkelig trykket på knappene mine idag. Hun har ferie, så hun har sikkert kjedet seg big time i dag siden vi omtrent har vært inne i ruskeværet i hele dag. Hun var ekstremt rampete en stund og jeg, som bruker å være tålmodigheten selv, fikk nok. Hun fikk seg ei skikkelig "skrape" og hun ble selvfølgelig kjempelei seg. Pratet om det etterpå, og hun sa unnskyld, vi susset og klemte. Hun gikk å la seg med et smil om munnen og her sitter jeg med svart samvittighet,,,.Hater denne følelsen:( Har mest lyst å vekke henne , klemme, kose og si unnskyld (gjør selvfølgelig ikke det=)).
Honningmelon Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Dårlig samvittighet har jeg funnet ut at er en del av å være mamma :-)
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Sånn er det bare.. Hun har nok glemt det for lengst ;-) Vær "glad" du ikke har flere barn, for da er det mye rart du kan få dårlig samvittighet for - he he.
cherry coke Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 Dere har vel rett=) Men det er grusomt hvordan denne følelsen stikker lang inn i hjertet! Og Ja, jeg er en bløthjertet person, spesielt når det gjelder jenta mi. Har ikke tro på roping og kjefting, men idag trakket jeg over den grensa.. Får skjerpe meg, og innse at den dårlige samvittigheten følger med morsrollen=)
*Rutletutt* Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Jepp...har hatt mange sånne dager, gitt:o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå