Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hei, har et spm til dere menn som er her. Samboeren min har vært borte på tur og j fant ut at han hadde hatt med seg kondomer. Jeg vet ikke hvor mange eller om han har brukt noen. Sier han ikke har brukt noen, men vet ikke om j kan stole på d. Han løy når j konfronterte han med d, og sa at de sikkert hadde ligget i kofferten lenge så veit itte om j kan stole på at han ikke har vært utro. Jeg vet med sikkerhet at de kondomene ikke har ligget der før, men at han fant dem frem og tok dem med... Hva er hensikten med å ta med kondomer hvis du ikke skal bruke dem? Eller spiller d virkelig ingen rolle for han om han er utro eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Han tenkte vell at dersom en " fristelse skulle dukke opp " - så var det greit å være forberedt . Med kondom ....ynskyld ...han virker beregnende ! - kan han være UTRO uten at det blir oppdaget i ettertid ...med tanke på kjønnssykdommer osv Jeg tror han håpet på en anledning om et lite eventyr - derfor tok han gummi med . Jeg ville ikke stolt på den mannen ...han er neppe trofast i " sinnet " i hvertfall .Om anledningen bød seg fram for han - vil han ikke være av den trofaste sorten som ville sagt nei takk ! Det tror nå jeg .Må være veldig ekkelt å oppdage at han tar gummi med seg ...når han reiser vekk ! Kanskje han t.o.m kjøper sex av prostituerte ...på turer .. Er mye svin av mannfolk i dette landet - og prostituerte finns overallt ! Samfunnet er rett og slett blitt utrygt og ekkelt i dag ...En kan ikke stole på noen menn i dag ...tydligvis ! Familie - fedrene ....er vell hyppig brukere av prostituerte .....: ) De mest skinnhelige utad med fin fasade - kan være de største svin av menn .Desverre ! Er skummelt å være kvinnfolk i dag ....er så mye dritt en kan bli utsatt for av menn .... Vil anbefale deg å begynne å bruke KONDOM fast . i ditt parforhold ...som prevensjonsmiddel ...så er i det minste du tryggere .....og du beskytter deg selv ....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Jøss, ER det virkelig sånn? Holder menn i parforhold på på denne måten? Grøss... hver sine lyster! Velger å stole på min til det motsatte er bevist!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Han har i alle fall ikke tatt de med i den hensikt om å låne de til kompiser.. Jeg tar ikke med kondomer på tur og ikke tenker jeg på å være utro mot dama mi!! Første hu sa til meg når vi ble sammen var at utroskapslinja går allerede ved heftig flørting.. Og jeg er helt enig!! Du kan ikke leve i et forhold som gjør deg så usikker! Et forhold skal bygge opp din selvfølelse og ditt humør! Du må være selvstendig. Og ha tro på deg selv. Bruker dere kondomer?? NEI! Du er gravid. Kast alle kondomer i hele huset. Be han om å skrape sammen alle han kan finne, og neste gang du finner en kondom så forsvinner du ut døra med ungen hans og kommer aldri til å se deg tilbake!! Nå vet ikke jeg hvordan typen din er. Men hadde du vært dama mi, ville jeg gjort alt for å bevise meg og min troskap til deg nå. Sett hardt mot hardt og ikke la han vinne!! Det finnes nok av gutter og menn der ute;)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Kansje han hadde lyst på analsex med deg.............)))
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Bare ett lite ord til deg som skrev ovenfor her..... hvis du er en mann..... så er damen din veldig heldig. Trodde ikke menn kunne formulere seg slik, tenk at det fantes slike menn
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Ikke vær naiv - menn er enkle. Hadde han med seg kondomer var det fordi han tenkte han kanskje kunne få sjansen/fikk sjansen til å bruke dem....
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 hvorfor gidder du å være sammen med en du ikke stoler på??
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #10 Skrevet 26. juli 2008 HI her igjen. Takk for svar. Er sammen med han fordi jeg er glad i han og vi har to barn sammen. Føler at vi må prøve litt hardere av den grunn for jeg ønsker at barna mine vokser opp med en far. Jeg har vurdert å gå fra han, men er redd j ikke skal klare d og redd j skal angre på d i ettertid. Er ikke så lett å gjøre d alle andre mener er fornuftig når du er glad i mannen heller, selv om j ikke helt stoler på han etter dette.
Papageno Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Jeg hadde også med meg kondomer på tur (alene med jobb) nettopp. Alenesex med kondom er kjempefint. Du slipper kliss og søl, og strikken strammer godt. Samboern min reagerer ikke på at det ligger kondomer i toalettvesken min. Jeg er ikke utro, og hum stoler på meg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #12 Skrevet 13. september 2008 kondom på tur..........TVILSOMT............ mannfolk er så dumme ass! Tror de ikke blir oppdaga. Har han med seg gummi på tur så er det for å få seg en annen mus enn din!!! Ingen som ronker med gummi vel, dummeste unnskyldningen jeg har hørt på lenge.......!! Dusjer ikke med regnfrakk heller da
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #13 Skrevet 13. september 2008 jaja...så naiv kan man bli... Mulig du lurer henne, men du lurer ikke meg.. Mener du seriøst at du ikke klarer deg uten sex i de dagene du er borte så du må tilfredsstille deg selv? Yeah..right.....
Gorgonvaktmester Skrevet 17. september 2008 #14 Skrevet 17. september 2008 "Papageno" er herved avslørt som dame - hva slags mann er det som har toalettveske???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå