Gå til innhold

10.januar barn


Gjest

Anbefalte innlegg

Følger etter flere her, og lager en egen tråd for oss som har termin den 10. januar :)

 

Min termin er kun foreløpig enda, men er ganske så sikker på at den stemmer overens med den jeg får bestemt på ultralyden den 15. august også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også termin 10.januar og det blir så spennende:) Har dere begynt å få mage da jenter? Kvalm? trøtt?

Jeg er fortsatt veldig trøtt og klar, men ellers lite plager så skal vell ikke klage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mage siste uka. Er kvitt kvalmen stort sett, men plages med søvnløshet og slapphet. Sålenge man ikke har noen farlige plager, er det vel bare å årøve å bite tenna sammen.

Hørte hjerteslagene til babyen på kontroll i går!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått "gravidmagen" enda, bare litt mer blubbete :)

er ikke noe kvalm (men har ikke vært det tidligere i svangerskapet heller) og ikke noen andre plager heller, så er fornøyd med hvordan ting har vært :) Gleder meg fælt til ultralyd, for har ikke hørt liv / kjent liv siden vi var på kontroll i uke 12, og det er nesten så jeg glemmer at det er noe der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også foreløpig termin 10 januar, etter ul i uke 15. (Ble flyttet fra termin 29 desember, som ble bestemt etter ul i uke 6). Får ny rutine-ultralyd om ca. 3 uker, så da får vi en endelig termin, så +- 1 uke fra den terminen vi har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært på ultralyd her? Jeg skal 13 august:) Gleder meg masse. Men termindatoen blir jo som oftest endret der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også forløpig termin 10 januar, etter ultralyd i uke 7 og uke 15. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er det nøyaktig 1 uke til ultralyd, gleder med sykt mye! Spennende å se om den har blitt mye større og hvilket kjønn det er, dersom det lar seg gjøre! Noen som har vært på ordinær ul? Vet dere kjønn?

 

Var hos legen en tur i dag og hørte hjertelyden igjen! :) Det er så deilig!

 

I går kveld da jeg la meg kjente jeg 5 etterlengtede og deilige spark fra den lille inne i magen! Spesiell opplevelse!

Andre som har kjent spark enda?

Trodde jeg måtte vente enda lengre enn dette, men tar sikkert lang tid før jeg kjenner noe neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg har termin 10 januar og det er etter ultralyd. Har tvillinger født 7 januar så det skal bli spennende å se når tredjemann kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 10 januar,med en liten gutt. utrolig kjekt å få en av hver,.. har en jente på halvannet fra før... kjenner masse spark hver dag og magen er kommet på sin plass.... koser meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ul.termin den 10:)

Venter den 3gutten:)

Formen er vedlig opp ogned. Fått litt høyrere bl.tr så migrena kommer og går, men har litt hele dagen, men blir mest sliten av den itte alltid det blir skikkelig anfall. Men hvis så kommer kvalmen samtidig. Hadde kontroll sist uke 2gonger og skal igjen til uka, så får håpe det er bedre. Men har bekkenløsninga som murrer bra hvis jeg ikke tar hensyn av det, så går sykmldt....Liten tass hjemme på 11mnd o en skolegutt og gubbe i arbeid så blir vel lite eller ingenting av arbeid denne høsten vintern....

Men det blir vel jul og januar nærmer seg så det er alltid et lys i tunnelen:) Vi gleder oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått termin 10. januar etter ul. Vi venter ei lita tulle, men jeg tror nok hun melder sin annkomst tidligere enn den 10. Men, er vel bare å vente å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin den 10. Var på ultralyd i går. Alt var bra med den lille, som forøvrig er ei jente;-) Jeg har vært så redd for at noe var galt, så jeg ble superlettet etter ul...

 

Hvor skal dere føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Vi var på iltralyd den 6. august og fikk terminen satt til den 10.!

Venter visst en gutt. Har en jente fra før!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...