Gå til innhold

Dere som skal fly og som ikke ammer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør dere det med MME? Vi reiser til Gran Canaria i slutten av august, jeg ammer nå, men merker at det blir mindre og mindre melk her så jeg regner nesten med at jeg mister melken snart. Så til sp. målet, man kan jo ikke ta med seg flytende væske gjennom sikkertheskontrollen, ( kan vel ta med 10 ml eller noe) hvordan har dere fått gitt babyen mat, når vannet skal kokes først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det kan du. Barnemat er unntak.

Skrevet

Man får ta med veske som er til barnemat. Så bare å ha feridg kokt vann på flaska.

Flyvertinnene er behjelplige med å varme opp for deg, så det er ingen problem.

Om du trenger mer vann så kan du alltids ta kjøpevann fra flaske. Det brukte jeg til mini ombord på fly. Men spørst kanskje hvor gammelt barnet er..

Skrevet

Takk for svar. Nå ble mor letta :-)

Skrevet

Du kan også ta med de små ferdigpakkene med nan med på flyet, mye enklere enn å styre med kokt vann og pulver på flyet:-)

Skrevet

Du kan jo og kjøpe sånn ferdigblanda mme! :) mer praktisk i forhold til når man skal reise! :)

Skrevet

Ja det var lurt. Ikke noe problem å få med seg de gjennom sikkerhetskontrollen heller?

Skrevet

Nei, jeg tok med meg to. Null problem, selv i tollen i nederland (der er de STRENGE)

Skrevet

Godt å høre :-) Har bekymret meg unødvendig for dette skjønner jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...