Gå til innhold

så hvem er vi da???

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Skrevet

jeg er 26 år, fra molde,er gift og har 2 gutter på snart 8 og 3 år:)

i magen er det ei lita prinsesse, og vi gleder oss enormt:)

hadde termin 14 november, men be satt tilbake 17 dager på ultralyd, så ny termin er 30 nov.......

så da er jeg spendt her.......hvem er dere andre?????

klemmer til dere fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

23 (snart 24) og bor i Bodø..

Samboer har en gutt på 5 år.

Er 12+6 i dag..

Skrevet

næmmen.. fleire fra bodø! så koselig:) E ikke fra Bodø, men bor her.

E 24 år, og vi venta vårres første vidunder. I dag e æ 14+5.

Skrevet

Jeg er 25, har samboer - og vi venter ei lita prinsesse i november. Er vår første - og vi gleder oss masse:) Er 22+2.

Bor i Oslo nå, men etter at jenta er født flytter vi laangt nord for en periode...

Er student og jobber endel ved siden av - og gleder meg sånn til jenta vår kommer:)

Skrevet

Jeg er 25, gift, venter en gutt( er 20+0 idag :-)

Har en flott gutt på snart 6 år og bor på Karmøy.

Gleder oss kjempemasse :-)

Skrevet

Jeg er 21 år, fra helt nord i gudbrandsdalen Har en sønn som blir 2 år nå den 23. juli. I magen er det en gutt i følge jordmora :):)

Menstermin er 26.oktober, UL-termin 2 .november. Blir spennende å se hvilken termin som blir mest riktig.. =)=)hihi

Skrevet

jeg er meg holdt jeg på å si!

Er snart 25 år, gift og har en sønn fra tidliger forhold som begynner på skolen nå til høsten.

Har termin 25. januar neste år så jeg kommer til å være her en god stund til!

Er 12+6r uker på vei.... (siden det er så seint på kvelden så sier vi + en dag ekstra)

Skrevet

29 år (30 om to uker), gift (sammen i 9 år), ingen barn fra før, bor rett utenfor Oslo. Jeg har termin 7. desember, og det blir en gutt. :-)

Skrevet

Trodde ikke det var noen fra Bodø her :D

Skrevet

Hehe jeg er også fra Bodø:) 22 år, termin 28. januar, så er nettop flyttet til 2. trimester:) Har samboer som jeg har vært sammen med i 6 år, og vi gleder oss masse til å få en til inn i livet vårt!:)

Skrevet

jeg er fra meldal, 24 år snart 25, gift,har vært sammen i 8 år, ingen barn fra før, har termin 30.12, skal på ul om 2 uker, gleder meg sinnsykt til det:)

Skrevet

Heisann ! Er vist 23 år. Jeg og samboeren min venter vårt første barn i Oktober. Termin er den 27 Oktober. Vi får en jente :)

Vi gleder oss noe helt sinnsykt. snart "bare" 100 dager igjenn nå :) er 25 uker, 26 på søndag :)

Skrevet

Kommer forresten fra Trondheim :)

Må nesten får med det også hehe :D

Skrevet

Jeg er 28 år, samboer. Jeg og min kjære venter vårt første barn-en liten prinsesse. Mens termin 20.september, UL termin 12 oktober. Jeg tror selv hun kommer en gang midt i mellom, hun har lagt over gjennomsnittet ved alle målinger, bortsett fra på ordinær UL, da jeg ble satt 3 uker tilbake :-) (evt så har hun bare forsynt seg godt i etterkant).

Er 28+0 i morgen, (29 uker) så da humper jeg avgårde til 3 trim, og siste innspurt.

Skrevet

heisann! Jeg er 27 år, gift, og kommer fra Mo i Rana. Jeg har en gutt på 14 måneder og er nå 27 uker på vei med en lillebror! :)

Skrevet

Jeg er 24 år, og bor på Fjellhamar i Oslo.

Har både samboer(vært sammen i 2 1/2 år) og katt (4år).

Vi venter vårt første barn.

Fra tidligere ultralyder var vi neste sikre på at det var en liten gutt i magen, men idag fant vi ut at det var ei lita prinsesse! :) <3

Er 18+3 på vei.

Skrevet

Jeg er 27 år, fra Røyken (mellom Drammen og Asker), alenemor, en sønn på 3 år, og en i magen (15+1)

Samme pappa på disse,men vi er ikke sammen.

Men jeg gleder meg.

Skrevet

Jeg er 22 år, (blir 23 seks dager etter termin...) Kommer egentlig fra Skien, men bor i Larvik sammen med samboer'n, katt, bikkje og i stallen står det 2 hester. :-) Dette er vårt første barn, termin 22 desember. Vi fikk i dag beskjed om at vi venter ei lita tulle! :-)

Gleder oss masse!! :-)

Skrevet

Så mange unge jenter det var her da?! Under 25 år og med barn. Selv er jeg 28, fra Osloområdet, samboer/forlovet. Vi/jeg venter den første- en gutt. Har termin 2 desember.

Skrevet

Er 23 år, bor i Rygge utenfor Moss i et stort blått hus med samboer og katt. Er 14 uker på vei etter en SA i fjor, så vi gleder oss veldig til UL nå for å se og høre at alt er i orden ;-)

Noen flere fra Mosseområdet??

Skrevet

Jente på 23, bor på lillehammer, har samboer, venter ei jente 15.november:)

Skrevet

Jeg er 30 år. Jeg og samboeren min venter vår første 3.januar! :)

UL 1.august, og vi er sååå spente på om vi kan få vite kjønn! :)

Ellers er jeg egentlig fra romsdalen, men bor i Porsgrunn. Flere fra byen her med bolle i ovnen?? :)

(",)

Skrevet

jeg er 20 år og sambo 26, fra stjørdal:) har termin 22 januar med vårt første barn:)

Skrevet

Trodde ikke det var så mange fra møre og romsdalen her. Bor litt utafor molde. Har en liten gutt på 1,5 år og venter en liten en 27 januar, vet ikke kjønnet og vil vel igrunnen vente til ungen kommer ut;) Ja også er jeg 30 år og gift

Gjest elissa2
Skrevet

så gøy at det er flere fra molde omegn her da:):):):) kanskje vi sees på føden....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...