Gå til innhold

Ville du kjøpt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....hjemmesydde klær til babyen/barnet ditt? Og hva ville du vært villig til å betale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke hvis det ikke var dåpskjole eller bunad el. Syns det er litt sjuskete, også er det uforhåndsmessig dyrt! Får mye fint tøy på HM o.l. som er billig og kult.

Skrevet

hahaha hohoho du kan ikke skrive. ikke forhåndsmessig dyrt.. hva betyr d????

Skrevet

Ja, huff og huff. Bør passe seg her for å ikke skrive noe feil!!

Men ang klær: Jeg kjøper gjerne hjemmesydde klær om jeg liker dem. Mye kule retroklær man kan kjøpe av forskjellige hobbysyere. Betaler gladelig litt ekstra for å få noe som er kult og som ingen andre har maken til.

Skrevet

Jeg både syr og selger på hobbybasis, så det er da noen som kjøper:-)

Da tar jeg betalt for utgiftene pluss litt til. En hundrings eller to for å sy ettersom hvor mye jobb det er. Hvis du har tenkt til å selge noe du selv har sydd er det bare å prøve seg frem, hva det er noen villige til å betale. Også må det jo være litt samsvar mellom pris og kvalitet.

Skrevet

Vel, hva er anledningen for å gjøre dette?

Er det for å kjøpe noe fra noen kjente som lager, fordi det er noe spesielt plagg eller hva?

Generelt syns jeg ikke "hjemmesydd" er noe fint, men det kommer jo akkuratt an på det også da.

Skrevet

Hvorfor syns du ikke hjemmesydd er noe fint?

Da jeg fikk barn savna jeg endel klær som var vanskelig å få tak i. Skikkelige sparkebukser foreksempel, og nå som snuppa mi er litt eldre (2år) syns jeg det er veldig irriterende med bukser som henger på hoftene og drar bleia nedover til den "sægge"-bleia! Derfor liker jeg å sy klær med bedre passform. I tillegg liker jenta mi gul, men ikke særlig glad i rosa. Finne jenteklær uten rosa er en utfordring... Er litt kult med klær som ikke alle andre har også da:-)

"hu som syr litt over her"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...