Gå til innhold

hvor mye samvær har bf?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor gamle er barnet/barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hver onsdag ettermiddag og annenhver helg. barnet er nå 3år. har hatt samme ordning siden barnet var 18mnd

Skrevet

annen hver helg fredag-mandag

 

hver tirsdag-torsdag ettermiddag

 

de 3 er straks 4 år, 2 år og 9,5 mnd :)

 

(vi bor bare 5 min unna hverandre med bil)

Skrevet

Hver tirsdag til onsdag, og annenhver helg.

Lucas er ett år :)

Skrevet

når jeg reiser hvor han er, amerika-hellas-spania.

og da aldri mer enn noen timer alene. bor sammen når jeg reiser til ham.

Skrevet

ingenting og hun ble tre år i februar. Aldri hatt henne alene og nå litt over 2 år siden sist gang han så henne.

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Annenhver søndag ca. 6 timer. Hun er snart 11 måneder.

Vi begynner med en overnatting (etter planen) noen måneder etter hun er vant til barnehagen og det går fint. Fra ca. 18 mnd annenhver helg om alt virker greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...