Mariella og miniMariella Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 og hvor gamle er barnet/barna?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 hver onsdag ettermiddag og annenhver helg. barnet er nå 3år. har hatt samme ordning siden barnet var 18mnd
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 annen hver helg fredag-mandag hver tirsdag-torsdag ettermiddag de 3 er straks 4 år, 2 år og 9,5 mnd (vi bor bare 5 min unna hverandre med bil)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Hver tirsdag til onsdag, og annenhver helg. Lucas er ett år
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 når jeg reiser hvor han er, amerika-hellas-spania. og da aldri mer enn noen timer alene. bor sammen når jeg reiser til ham.
ayla05 Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 ingenting og hun ble tre år i februar. Aldri hatt henne alene og nå litt over 2 år siden sist gang han så henne.
Gjest anouschka with Love Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Annenhver søndag ca. 6 timer. Hun er snart 11 måneder. Vi begynner med en overnatting (etter planen) noen måneder etter hun er vant til barnehagen og det går fint. Fra ca. 18 mnd annenhver helg om alt virker greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå