Gå til innhold

Jeg er så sur og irritabel for tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

stakkars sambo kommer og skal kose og kysse,

men jeg bare dulter han vekk og kanskje gir han ett lite nuss

for samvittighets skyld..

takler ikke nærhet for tiden..

vil aller helst være for meg selv..

er ikke likt meg i det hele tatt..

noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Jeg og er slik.

Føler meg sur og tverr.

Kjenner jeg ikke klarer å la meg inspirere eller engasjere bestandig, når han eller andre ønsker å få opp humøret.

Det er faktisk litt vondt å ha det slik, synes jeg.

Skrevet

takk for at det er fler en meg som har det sånn!!! er egentlig ganske deppa innimellom og tenker katastrofe tanker, orker ikke tanken på å være intim eller noe. men er jo glad også,men det skifter......

Skrevet

"bra" det ikke bare er meg..

nesten litt deppa jeg også... er jo glad for at jeg er gravid.

og glad i sambo,men orker ikke tanken på å være intim..

blir nesten "sint" på meg selv pga oppførselen min..

Skrevet

Nettopp denne tråden her trenger jeg!!!

Dette er mitt tredje svangerskap, men det er nesten åtte år siden sist jeg gikk gravid, og det er ikke uten grunn.

Har brukt tid på styrke meg opp til dette, det samme gjelder vel egentlig for mannen min.

Synes det har vært tungt å gå gravid, men denne gangen skulle det ikke bli slik....men synes det har kommet noe sigende nå disse siste dagene.

MEN jeg skal overvinne det, håper bare det går ann å snu det ved å tenke gode tanker (håper, håper).

Skrevet

jeg har ei jente på 2 år...var ikke slik da jeg gikk med henne..

så dette kom ganske uventa på sambo og ikke minst meg.

tror ikke han helt skjønner hva som er "galt" og det vet ikke jeg heller egentlig. har virkelig ikke lyst og kose,klemme og kysse. jeg merker jeg stritter imot bare han tar borti meg..

jeg vil jo ikke være sånn!! :/

Skrevet

Jeg er kun sur på kundene på jobb jeg.. Hjemme er jeg som en sol. Ikke spesielt bra når jeg jobber i servicebransjen..

Klarer ikke å gjøre noe med det heller. Kjenner håret formelig reiser seg når en person nærmer seg resepsjonen. Blir helt rød i toppen.. Lurer på om jeg skal be om å få gå redusert neste gang jeg er til legen, ellers er jeg redd det skal begynne å komme klager på meg. Tenk om jeg mister jobben? :0O Hjelp!

Skrevet

Jeg også synes det er vanskelig å vere blid og skulle takle alle typer om dagen.

Jobber også i servicebransjen, synes jeg har SÅÅ mange "teite" gjester om dagen!!

Trur jeg greier det ganske bra, så ingen merker det, men er jammen ikke lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...