Gå til innhold

Oppdatering herfra!


Ceci og prinsen.

Anbefalte innlegg

Synes det er evigheter siden jeg har skrevet noe her, så nå er det vel på tide å gi litt lyd fra oss! Ser det er utrolig mange gravide her i klubben nå, nesten så jeg får lyst på tredjemann! ;-)

Vi har vært på ferie, først på Mallorca og så hjemme hos mine foreldre. Nå er vi tilbake hos oss selv. Mannen min begynner på jobb igjen mandag, jeg har heldigvis en mnd til igjen av ferien.

Theodor er høyt og lavt, han er veldig aktiv, springer nesten alltid istedet for å gå. Er kjempeblid og babler i ett, har veldig mange ord, men setter de ikke sammen til setninger. Han vil gjerne sitte på do og tisse eller bæsje, det synes han er kjempeartig, men det er sjelden det kommer noe når han sitter der. - Men han tar i så han blir helt rød i fjeset, og ryggen spenner seg :-) Er så komisk å se på!

Storesøster som snart begynner på skolen, er den store helten - og han prøver gjøre alt hun gjør. Søskenkjærlighet er nydelige greier! Men de kan også krangle, og da slår han henne hardt. Det får han selvsagt ikke lov til, men det er glemt til neste gang!

Nå går han også ned trapper vanlig vei. Han vil gjerne sykle, men trehjulsykkelen vi har er for stor til han.

Yndlingsleker er båter og traktorer. Ordentlig guttegutt :-)))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...