*Lissi* Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hvordan var neste fødsel? Gikk det like fort? Har født to barn på under to timer. (fra første rie) Veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Håper ikke det tar lenger tid:-)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 min første gjekk det 6 timer fra ingen ting til ho var fødet, nr 2 3timer nr 3 1,5t det samme med nr 4 men da hadde eg full opning halvetida..... men ho kom ikkje, den siste gangen "mistet" eg meg sjølv på en måte så eg trykte ikkje slik eg gjor på en veldig vag trykke trang gangen før. s¨å om det ikkje skjer noe spes går det sikker omtrent samme tid eller mindre?!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Min første fødsel var rask til å være førstegangs, men "normal". Startet med at vannet gikk, så kom riene. Ungen var født etter 4,5 timer. Andre gang våknet jeg midt på natta av at vannet gikk, sterke rier fulgte umiddelbart og unge ble født etter 25 minutter(!) -endte i uplanlagt hjemmefødsel på sofaen i stua. Tredje gang startet fødselen med svake rier som raskt ble sterkere. Fra jeg merket riene til ungen ble født tok det ca 1t og 10 minutter. Vannet ble tatt denne gang. Regner med å føde raskt også denne gang. Det er et vanlig fenomen blandt kvinnene i min familie at vi føder raskt.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 med nr 1 gikk d 4 timer fra jegkom på sykehuset til han ble født med nr 2 gikk vannet 2 dager før jeg fikk henne,men uten rier..men når d første begynnte gikk d fort,1.5 time så får vi se da om denne her er en luring eller ei..
To gutter og en jente Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Første gang ble jeg satt i gang ved at vannet ble tatt 20:45. Riene startet 21.30 og var veldig tette og vonde med en gang. Ungen var ute 23.35. Vet ikke om det betegnes som en styrtfødsel, men gikk iallfall veldig fort til å være førstegang, mtp jeg kun hadde rier i 2 timer. Andre gang våknet jeg med milde rier 8:00. Ble ikke tette og vonde før i 14 tiden. Ungen kom kl 17. Tok altså en del lenger tid. Men var alikevel en bedre fødsel en nummer en, for jeg fikk god tid til å ta meg inn mellom riene +det ble ikke så intenst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå